  • Data: 2009-05-25 09:59:31
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D - świeżyzna :-)
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > To ja poproszę o wiarygodne źródło sprzed 20 lat podające, że w 2009
    > roku w Polsce będzie używane 50 mln numerów telefonicznych.

    Dla mnie bylo oczywiste w roku 1990, ze w Polsce brakuje dziesiatek
    milionow linii telefonicznych i ze w ciagu paru lat sie pojawia.

    W 1996 juz troche w to zwatpilem, bo sie nie pojawily (*) (telefon
    stacjonarny W WARSZAWIE zalozono mi, gdy juz 3 lata mialem komorke),
    ale tym bardziej uwazalem, ze popyt na komorki bedzie olbrzymi a 6
    cyfr na operatora to jest za malo - kto pamieta: bylo w 1996 cos
    wolnego poza 60? Musialo chyba byc?

    MJ
    (*) A kablowki to do dzisiaj nie chca/nie umieja okablowac srodka
    Warszawy.