  • Data: 2009-05-25 10:10:21
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D - świeżyzna :-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > Jeżeli tak stawiamy sprawę, to zgoda. Ja nie rozróżniam numerów na
    > "lepsze-automatyczne" i "gorsze-ręczne"

    Z interesującej nas teraz perspektywy, tylko na automatyczne/ręczne.
    Kwestia lepsze/gorsze to inna sprawa.

    > No właśnie nie jest to takie proste, bo istnieją stare numery w Wilkowie
    > mają zmienną długość.

    To tak jak numery domów. Jest we wsi dom o numerze 7, a nie 007. Normalna
    rzecz, gdy numery są dla ludzi, nie dla maszyn (sprawdzić czy nie agent).

    > W takich przypadkach powinna była być stosowana ściślejsza reguła,
    > że np. "brakujące" cyfry są uzupełniane zerami (123->ABC123, 23->ABC023).

    Tak się robi na przykład z numeracją pokoi na piętrze w budynku, gdy
    chce się ja połączyć z numerami pięter. Też normalna rzecz.

    --
    Jarek