    From: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    Subject: Re: zamglawiacz sadowniczy
    Date: Wed, 14 May 2014 08:58:49 +0200

    > Trzeba podziękować ministrowi, w najlepszym rządzie czasów, Szyszko. Też
    > mnie trzęsie na te ekrany, zwłaszcza że np. taka POW została oddana do
    > użytku rok później, bo montowali... ekrany.

    ROTFL owszem Szyszko dokonywal roznych cudow gdy zaczynal orientowac sie, ze
    droga klasy S moze zbyt blisko przebiegac od jego posiadlosci, ale dlaczego
    takie same ekrany byly stawiane przez kolejne 7 lat ? Tego nie raczyles
    zauwazyc. Przeciez to pozniej wybudowano "siec autostrad". Na samej A2 Łodz-
    Wawa na ekrany wydano 200 baniek. Moze sprobuj jakos to usprawiedliwic jak
    te blyski z fotoradarow :)
    Ostatnio rzad wpadl na pomysl likwidacji bramek, ale zapomnial, ze juz sa
    podpisane umowy na ich budowe hehehe.