  • Data: 2010-01-03 12:47:57
    Temat: Re: zakup PC -proszę o radę
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wiesław napisał:

    > Jeszcze raz... Do grania nadaje się każdy komputer, (z każdym
    > procesorem) tylko nie we wszystko :)
    > Nie wiem czy nie zauważyłeś, ale C2D się kończy, a gry wychodzą
    > coraz bardziej wymagające.

    No ale co za problem za rok wymienic C2D na Quada jak zejdzi edo ceny
    500 pln? :) 4 x 3GHz :) Trzeba dobra plyte miec i juz mozna liczyc ze
    jeszcze C2D pociagnie 2 lata.

    > Próbują już z DX11!

    Próbują no i? Karte grafiki mozna wymienic za rok na jakis full wypas z
    DX11. Na chwile obecna jest tylko jedna gra która wymaga DX11 i nie
    pojdzie na innym :)

    > Dlatego, moim
    > zdaniem do grania nie kupuje się przestarzałego sprzętu, aby
    > dłużej posłużył i w razie czego było pole manewru.

    Dobra plyta zalatwia wszystko :)

    > Jedynym ograniczeniem zawsze są fundusze, ale tu określiłeś kwotę.
    > Jeżeli chcesz kupić sprzęt klasy C2D, to może przynajmniej zobacz
    > co ma do zaoferowania AMD.

    AMD tez dobrze stoi zwlaszcza 4-rdzeniowo. Pomijajac fakt, ze grzeja sie
    duzo bardziej niz C2D i zra wiecej pradu :)

    > Ten procesor który podałeś, to nie jest C2D, tylko Dual Core.

    To nie ja :)