  • Data: 2010-01-03 13:22:30
    Temat: Re: zakup PC -proszę o radę
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-01-2010 o 13:47 zielony bazyliszek napisał na pl.comp.pecet:

    > No ale co za problem za rok wymienic C2D na Quada jak zejdzi edo ceny
    > 500 pln? :) 4 x 3GHz :) Trzeba dobra plyte miec i juz mozna liczyc ze
    > jeszcze C2D pociagnie 2 lata.
    > Karte grafiki mozna wymienic za rok na jakis full wypas z DX11.

    No, nie ma problemu. Za dwa lata można wymienić cały komputer :)
    Tylko nie wszystkim takie rozwiązanie odpowiada.

    > Próbują no i?

    No i jest szansa, że na tym DX-ie coś w końcu ruszy. Mnie znane są
    już trzy gry, które są napisane również na DX11.

    > Dobra plyta zalatwia wszystko :)

    Za dwa lata ten Quad może być mniej wydajny od jakiegoś taniego i3, i5.
    Oczywiście nie ma pewności. Przy nowej platformie jest za to większa
    szansa na włożenie lepszego procesora w podobnej cenie, czego przykładem
    może być wspomniany E6300.

    > To nie ja :)

    No pewnie, że nie Ty. Sorry za pomyłkę :)

    --
    Wiesław
    Opera Mail