  • Data: 2010-01-03 15:00:09
    Temat: Re: zakup PC -proszę o radę
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-01-2010 o 15:01 Adax napisał na pl.comp.pecet:

    > i3 jeszcze nie jest w sprzedaży, poza tym nie wiem czy to taka rewelacja?
    > Wolałbym sprawdzone, starsze procki, a nie przepłacać za nowinki :)
    > Jeśli już,m to pewnie wziąłbym i5.

    Myślę tak samo. Dopóki nie będzie o tych procesorach więcej informacji,
    nie ma co się spieszyć z zakupem. Gdzieś wyżej dałem link do testu.
    Nie wygląda na rewelację. Co do i5 jestem pewien, że to bardzo dobry
    procesor. Jego jedyną wadą jest cena!

    > one są 128 bitowe, a GTS-250 jest 255bitowa...
    > Jak to jest z bitami?

    Tylko, że GTS ma pamięci GDDR3 co daje mu przepustowość rzędu 68,8 GB/s,
    a Radeon (5750) GDDR5 co mu daje 73,6 GB/s.

    > Który z jich będzie najcichszy?

    Oprócz Fortrona, którego po prostu nie znam, wszystkie są ciche.
    Wydaje mi się, że liderem jest tu jednak Corsair.

    > Czy warto wchodzić w 64bity? Czy są ją pod to programy i gry?

    Niestety nie gram w "64bit", ale z tego co wiem ogromna większość
    programów i gier działa normalnie. W Crysis można sobie nawet pograć
    w "64bit" :). Zaletą jest obsługa większej ilości pamięci.

    --
    Wiesław
    Opera Mail