  • 1. Data: 2009-12-30 20:30:22
    Temat: zakup PC -proszę o radę
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Właśnie muszę jeszcze w tym roku :) zakupić kompa dla siotrzeńca:
    cena max 3 tys. zł, 2-3 RAM, HD min 320GB, grafika GF 1GB RAM. System XP,
    ale pewnei już kłopot, więc W7. Ma to być wypasiony komp. B. proszę o radę
    jaki procesor wybrać i jaką kartę -co jest za tą kasę naprawdę warte uwagi?
    Pozdr!

  • 2. Data: 2009-12-30 21:04:33
    Temat: Re: zakup PC -proszę o radę
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale pewnei już kłopot, więc W7. Ma to być wypasiony komp. B. proszę o radę
    > jaki procesor wybrać i jaką kartę -co jest za tą kasę naprawdę warte

    Kup na allegro używany za 500zł a 2500 daj mu w postaci lokaty :)

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-12-30 21:23:01
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > Kup na allegro używany za 500zł a 2500 daj mu w postaci lokaty :)

    Hmmm..też się zdziwiłem kasą jaką posiada i zamierzam mu wybić z głowy 3
    tys, a zaproponować np. za 1700 zł.
    http://www.allegro.pl/item869693978_ogromny_quad_4x2
    _5_4gb_ram_gt240_1gb_ddr3_500gb.html
    Co o tym zestawie sądzisz/sądzicie? Zależy mu na grach.

  • 4. Data: 2009-12-30 22:37:11
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > http://www.allegro.pl/item869693978_ogromny_quad_4x2
    _5_4gb_ram_gt240_1gb_ddr3_500gb.html
    > Co o tym zestawie sądzisz/sądzicie? Zależy mu na grach.

    Jedna z najtańszych płyt, badziewny zasilacz i słaba karta graficzna -
    to pierwsze, co mi się rzuciło w oczy.

  • 5. Data: 2009-12-30 23:59:10
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
    _5_4gb_ram_gt240_1gb_
    > Jedna z najtańszych płyt, badziewny zasilacz i słaba karta graficzna - to
    > pierwsze, co mi się rzuciło w oczy.

    Dzięki! A ten PC:
    http://www.allegro.pl/item858599056_e6300_4gb_ddr3_h
    d5750_1gb_500gb_dvd_rw_500w.html

    Lepsza płyta i pamięć DDR3! Tylko pytanie czy grafika Gigabyte Radeon
    HD5750 1024MB DDR5 Będzie rzeczywiście taka dobra. Piszą, że lepsza niż
    GTS-250... B. proszę o opinię.

  • 6. Data: 2009-12-31 08:43:07
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Adax", dnia 30-12-2009 o godzinie 22:23:01 w wiadomości
    <news:hhggbl$1im$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Co o tym zestawie sądzisz/sądzicie? Zależy mu na grach.

    Kup mu konsolę, np. Xbox 360 Elite. Cena ~1500 zł.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 7. Data: 2009-12-31 08:54:20
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek C" <a...@...sigu.> napisał w wiadomości
    > Kup mu konsolę, np. Xbox 360 Elite. Cena ~1500 zł.

    Hmmm.... to nie jest prezent! Jego kasa i pomagam tylko przy wyborze -nie
    jestem bogatym wujkiem :) Uparł się na porządny PC. Potrzebuje do gier, ale
    nie tylko. Dod. inne programy (?), Office...
    Wybrałem coś takiego - bardzo proszę o opinię tego! Ot to musi być komp :)

    . Intel Pentium E6300 2x2.8GHz
    . Gigabyte GA-EP43T-UD3L
    . RAM: 4GB DDR3 1333MHz
    . 500GB SATA II NCQ
    . Gigabyte Radeon HD5750 1024MB DDR5 - czy może GTS-250 ????
    . DVD-RW Dual Layer 22x
    . Zasilacz: Logic 500W ATX PFC
    . Obudowa: Logic Q20

  • 8. Data: 2009-12-31 09:10:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Adax napisał(a):

    > Uparł się na porządny PC.

    Wybieraj podzespoły bazowe z co najdłuższą gwarancją i w miarę
    nowoczesną architekturą. Polecam płyty intela, procki intela, grafiki
    HIS-a, dyski WDC (serie z 5-cio letnią gwarancją), odporną na zalanie
    klawiaturę MS-a i myszkę optyczną ;P

    j.

  • 9. Data: 2009-12-31 10:24:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > . Intel Pentium E6300 2x2.8GHz

    lepiej core i7

    > . 500GB SATA II NCQ

    czemu tak mały?

    > . Gigabyte Radeon HD5750 1024MB DDR5 - czy może GTS-250 ????

    jak będzie na windowsie to lepiej radeona

    > . DVD-RW Dual Layer 22x

    jakiej firmy?

    > . Zasilacz: Logic 500W ATX PFC

    lepiej corsair. Cichszy i 5 lat gwarancji

  • 10. Data: 2009-12-31 10:40:07
    Od: "Jacek P" <jacekkropkamalikmalpkawpkropkapl>

    > . Gigabyte Radeon HD5750 1024MB DDR5 - czy może GTS-250 ????

    Jeśli ma być do gier to lepiej Radeon HD5850 przy 3 tys. powinno wystarczyć.