    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zabezpieczenie kabla ziemnego przed kradzieżą
    Date: Sun, 26 Aug 2012 00:23:13 +0200

    news:c3l9iu1oahr9$.51d9d3mm0dsv$.dlg@40tude.net...

    > Ale wiesz ... awarie pradu sie zdarzaja. Wiec czy to wina tego kogos, czy

    Oczywiście, że wiem.

    > twoja, ze nie bylo odpowiedniej baterii, dwoch generatorow, i ich probnego

    Tak możemy się w nieskończoność licytowac "A gdyby plama na słońcu wybuchła,
    to kto winien, że źle zabezpieczony aparat narażony na PEM dał ciała?"...

    > odpalania co tydzien.

    Do mnie należy zadbanie (1), żeby awaryjne zasilanie było sprawne. Wiem
    jednakże, ze nic wiecznego nie ma, urządzenia się psują... ale załóżmy, że
    się nie zepsuły, zasilanie jedzie z zapasu, ten się wyczerpuje, bo awaria
    poważna...
    Czyja wina? To, ze ja np. zaniedbałem zasilanie awaryjne, nie zdejmuje winy
    z tego, co rozwalił słup... Apropo słupa...
    http://www.se.pl/wydarzenia/kronika-kryminalna/walbr
    zych-mieszkaniec-ukradl-maszt_275453.html,
    życzę, aby mu jarał się (TYLKO JEMU) cały dobytek, a był to jedyny słup w
    okolicy, a stacjonarne nie działały...

    (1) (qrva, tym ... z reklamy GG, że mi na przód przed inne, wpieprzają swoje
    okienko (megawkurwiające ad -archiwum, chyba postąpie wbrew licencji i
    patchem go potraktuję, mam takowy) z jakąś debilną reklamą...) Wpieprzyli
    się, gdy pisałem wiadomość na grupę, w miejscu, gdzie (1) akurat stoi...
    Wqrzyłem się...