  • Data: 2012-08-26 13:01:51
    Temat: Re: zabezpieczenie kabla ziemnego przed kradzieżą
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2012 00:37, Anerys pisze:

    > Jeśli jest jakaś planowana robota, to w najgorszym razie, skok jest
    > kilkusekundowy, przez czas przełaczania linii. Poza tym zwykle wtedy się
    > chyba uprzedza użytkowników "z rejonu xxx, że będziem linię psuć,
    > podpisano - elektrycy".

    Jeśli by to było coś kilkusekundowego, to nikt by się nie bawił w
    uprzedzanie...

    Roboty planowe owszem - są ogłoszenia, włącznie z rozlepianiem ulotek,
    ale trwają po parę godzin.

    [ciach]

    > Nigdzie nie napisałem, że cokolwiek robię przy komputerze...
    > A jak nawet zaistnieje awaria, to najczęściej po przełączeniu linii
    > można zasilać okolicę nadal, conajwyżej z mniejszą obciążalnością, gdy
    > jedna linia napędza więcej, niż zwykle.

    Obnażasz swoją niewiedzę.

    [ciach]

    > Także nie napisałem,m że mój respirator nie ma zapasu - to chyba jest
    > jasne? Ale zapas ma to do siebie, ze wieczny nie jest.

    Wieczny nie musi być, ale kilka dni powinien móc wytrzymać. I być
    zabezpieczony zapasowym zapasem na wypadek jego awarii.

    [ciach]

    > A przy dłuższej przerwie... Gdy zapasy się wyczerpią... Ja uważam, że

    To się odpowiednio wcześniej w trakcie trwania awarii zamawia cysternę z
    paliwem.