  • Data: 2012-08-26 02:02:27
    Temat: Re: zabezpieczenie kabla ziemnego przed kradzieżą
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:5039538f$1@news.home.net.pl...

    > Tyle na razie, spadam, wyczerpałem myślenie na dziś...

    Po nocnym spacerze z dwupsem myślenie mi się ciut odświeżyło, chciałbym
    zręczniej podsumować dyskusję (dla mnie cenną, gdyż mogę "przespać się" z
    tym, co przeczytałem, uwzględnić to w dalszych rozważaniach, tak więc,
    proszę, nie przestawajcie :) otwieram się dzięki temu na inne spojrzenia),
    nieco mniej mściwie.
    Jak ktoś coś zbłądzi, to wiadomo, rodzi to konsekwencje. Przynajmniej tak
    powinno być. Jak pijak rozwali słup, czy śmietnik (nie rozważajmy teraz
    konsekwencji, które szeregowo z tego wynikły), to powinien za to
    odpowiedzieć, stosownie do zrobionego czynu. Ważne, żeby nie czynić, poprzez
    karanie, tzw. "polowań na czarownice", Ale kara musi byc dolegliwa i
    nieuchronna. Jednak w sytuacji, gdy np. skarbówka czepia się kobieciny,
    która nie wbiła na kasie 2 groszy podatku (mimo, że pisała to do zeszytu) za
    ksero, czy piekarza, który "przeeterminowane" pieczywo rozdawał ubogim, a
    jakoś nie zanosi się, by czepiła się niejakiego Marcina Pe, żony pani K.
    Plichty, albo też w ogóle, jak przestępca czyni komuś zagrożenie...

    Podam parę przykładów:
    http://www.chujnia.pl/zulernia_atakuje
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Samosąd_we_Włodowie
    Jeszcze chciałem znaleźć pewien istotny tekst, ale nie dałem rady.

    Cóż mają robić ludzie w sytuacji, gdy CHCĄ to rozwiązać prawnie, legalnie,
    ale władza ma to w dupie? Mają wybór? Zachlastać sprawcę, albo dać sie
    sprawcy zachlastać... Dla mnie wybór jest jasny. Mogę pójść do pierdla, ale
    życia swojego, swoich najbliższych bronić zamierzam. A jeśli by już się
    stało, nie zamierzam udawać, że nic nie zaszło i wszelkimi metodami,
    włącznie z uszkodzeniem sprawcy zapewnić, by dało się go postawić przed
    trybunałem. I aby jednak potraktowano go srożej, niż Marcina Pe...

    Reszta myślenia rano po obudzeniu się, na razie się z tym wszystkim
    "prześpię".