  • Data: 2014-03-28 10:34:57
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 28 Mar 2014 10:23:54 +0100, Artur Maśląg

    > Masz zapewne też radar w oczach, przewidujesz przyszłość itd.

    Prosiłeś żeby nie sięgać po absurdy, a sam się ich łapiesz.

    > Nic mi do tego tak długo, jak nie zaczynasz takich zachowań
    > wymagać od innych.

    Oczywiście że wymagam, prawo wymaga. Ja wymagam ponieważ dbam o innych
    uczestników ruchu, ale też dbam jednocześnie o siebie -- i zupełnie nie
    rozumiem braku poszanowania innych, nie tylko dla siebie, ale także m.in.
    dla mnie. Przecież taki "zamyślony", czy "nieszkolony" pieszy może mi wyjść
    w każdej chwili pod maskę. I co mi po radarze w oczach, przewidywaniu
    przyszłości, gdy przekreśla życie nie tylko swoje, ale także moje.

    > Nie, nie uczą.

    Ja pier*, ależ ty jesteś irytujący -- do granic możliwości. Ja uczę, znam
    też innych rodziców którzy tak właśnie edukują. To jest dobry przyczułek by
    taki pieszy potem nie był samolubem jak sam zasiądzie za kierownicą. By
    szanował życie swoje, wtedy bedzie mu łatwiej szanować życie innych.

    > Uczą za to pewnych ogólnych zasad zachowania się
    > i to powinno w zupełności wystarczyć.

    Jakby wystarczyło, to byśmy o tym teraz nie dyskutowali.

    > Paranoja też nie, szczególnie sztuczna.

    Powiedz to temu gościowi co zginął na pasach.

    --
    Pozdor Myjk