  • 21. Data: 2011-06-09 12:13:21
    Temat: Re: wyprzedzil i .....
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 9 Jun 2011 11:53:23 +0200, P.B.

    > - gwałtownie hamował gdy ktoś z przeciwka wyprzedzał autobus, ale toru
    > jazdy nie zmienił o milimetr: szedł na rzekomą czołówkę nawet nie próbując
    > zjechać choćby do krawędzi swojego pasa.

    Nie było takiej konieczności IMHO, zmieścili się bez problemu.

    > - ale gdy sam był wyprzedzany, to dla odmiany wyjechał do osi jezdni by
    > utrudnić mercedesowi wyprzedzanie.

    Minimalnie, ale owszem tak. Dwóch buców się spotkało, w sumie nie wiem
    który większy. Chyba jednak ten co prowokuje i jeszcze się tym chwali.

    --
    Pozdor Myjk

  • 22. Data: 2011-06-09 12:26:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Thursday, June 9, 2011, 12:13:21 PM, you wrote:

    > Nie było takiej konieczności IMHO, zmieścili się bez problemu.

    Ale dlaczego jedzie przyspawany do środkowej linii?

    Dokładnie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2011-06-09 12:27:10
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Kris_Poland wrote:

    > naprawde co?
    > nie znajdziesz tutaj skutku przyczynowego
    > tylko flustracje niedojrzalego kierowcy

    Skutku może nie ma bezpośredniego - ale jeździsz nieuprzejmie. Nie ma
    sie czym chwalić.

  • 24. Data: 2011-06-09 12:33:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 9 Jun 2011 12:26:38 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Ale dlaczego jedzie przyspawany do środkowej linii?

    Ponieważ buc? ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 25. Data: 2011-06-09 12:38:42
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > JAKOSC jest super ale nie mam czegoś konkretnego by przekonwertować z mp4 do avi
    > bez wiekszej straty na jakosci

    Co do konwersji, to YT sam nie konwertuje?

    Tu przykład: http://www.youtube.com/watch?v=nJdP0j49k4M

    to było kręcone VholdR HD 1080p. IMO tablice innych aut widać w miarę.
    Na twoim filmie to jakoś ciężko jest je przeczytać.

    ale jebał to pies. Ciekaw tylko jestem co to za kamera.

  • 26. Data: 2011-06-09 13:13:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-09 12:38, megrims pisze:

    > Co do konwersji, to YT sam nie konwertuje?
    >
    > Tu przykład: http://www.youtube.com/watch?v=nJdP0j49k4M

    Czy tylko u mnie ten filmik, puszczony w 1080p skacze?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 27. Data: 2011-06-09 14:00:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 09 Jun 2011 13:13:29 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak

    > Czy tylko u mnie ten filmik, puszczony w 1080p skacze?

    Nie wiem z całą pewnością, ale jest to możliwe.
    Znaczy, u mnie nie skacze. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2011-06-09 14:05:27
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Ale dlaczego jedzie przyspawany do środkowej linii?

    Też mnie to zastanawia, może powinno się ustawiać znaki jak np. w Austrii -
    polskojęzyczne informujące o konieczności jazdy przy prawej krawędzi ;-)

  • 29. Data: 2011-06-09 14:08:34
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Cze, 13:13, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > Czy tylko u mnie ten filmik, puszczony w 1080p skacze?

    To nie filmik skacze, tylko zjechane zawieszenie tego AMG.
    No i przy okazji dowiedzielismy sie, dlaczego megrims sprzedaje swoje
    AMG ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=-cY43Bx0-Ss&feature=r
    elated

    --
    amos

  • 30. Data: 2011-06-09 14:09:40
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-06-09 12:13, Myjk pisze:
    > Nie było takiej konieczności IMHO, zmieścili się bez problemu.

    Jest taka konieczność, tak nakazuje PoRD - masz jechać prawym skrajem
    drogi, Kris zap*** lewym skrajem i jeszcze się tym chwali.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj