  • 31. Data: 2011-06-09 14:10:48
    Temat: Re: wyprzedzil i .....
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    > Ale dlaczego jedzie przyspawany do środkowej linii?

    Bo jest matołem bez kompleksów?!

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 32. Data: 2011-06-09 14:43:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-09 14:08, amos pisze:

    > To nie filmik skacze, tylko zjechane zawieszenie tego AMG.
    > No i przy okazji dowiedzielismy sie, dlaczego megrims sprzedaje swoje
    > AMG ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=-cY43Bx0-Ss&feature=r
    elated

    Po 3 tyg użytkowania niebieski bąk po starcie silnika? LOL.
    I do tego jakoś to śmiesznie reaguje na gaz ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 33. Data: 2011-06-09 14:46:04
    Od: venioo <p...@o...eu>

> [...]
    > To nie filmik skacze, tylko zjechane zawieszenie tego AMG.
    > No i przy okazji dowiedzielismy sie, dlaczego megrims sprzedaje swoje

    uzbierala sie woda w tlumikach i paruje?

    --
    venioo

  • 34. Data: 2011-06-09 16:03:22
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com>

    W dniu 2011-06-08 23:36, Kris_Poland pisze:
> [...]
    >
    > zrobila sie nie jasna sytuacja autobus wyprzedzany profilaktycznie
    > hamuje zwalniam
    > wiedzac ze na zderzaku mam dusiciela co jedzie 3-4 za mna doslownie
    > hamuje tak by idiota mi w tylek nie wjechal, efekt pacanowo cofnelo sie
    > o conajmniej 20-30m
    > w koncy wyprzedza i czuje sie komfortowoe nie sledzac poczynan idioty
    >
    > ale co tam wyprzedza i nagle sie okazuje ze mu sie nie spieszy i HAMUJE
    > po czym wuciaga grabule i pokazuje srodkowy palec dociskajac do dechy
    > oczywiscie jadac swoim tempem dojerzdzam do rona stojac za baranem

    Jakkolwiek nie pochwalam pokazywania środkowego palca bo to buractwo
    niemożebne - mogłeś zjechać trochę na prawo żeby umożliwić bezpieczne
    wyprzedzanie tym z naprzeciwka, i przy okazji puścić gościa z tyłu.
    Jeszcze by Ci mrugnął światłami w podzięce.

    Ostatnio jechałem za typem który kurczliwie trzymał się środkowej linii
    (rozdzielającej pasy w dwóch kierunkach) i ani myślał pomóc wyprzedzić
    się autom z tyłu (tworząc tym samym ogon za sobą). Nie wiem po co -
    jakoś by mu to wsiadło na ambicję gdyby go ktoś wyprzedził? Nie ukrywam
    że wkurzyło mnie to dość mocno, bo mam słabe auto i trudno mi wyprzedzić
    kogoś wciskając gaz w podłogę (a spieszyło mi się), a tak wlokłem się za
    typem bo utrudniał manewr, a przynajmniej nie miał zamiaru go ułatwić.

    Ja mam taką zasadę - jadę swoim polo z całymi 45KM pod maską i widzę w
    lusterku że ktoś się szybko zbliża - w miarę możliwości zjeżdżam na
    prawo żeby samochód za mną mógł mnie spokojnie wyprzedzić. Zawsze
    spotykam się z podziękowaniami od wyprzedzającego. I to jest kulturalne
    zachowanie wg mnie.

    Inna sprawa: komentowanie zachowania kierowcy na podstawie rejestracji
    (GPU, GWE, GKA, GKS w moim regionie) jest po prostu głupie. Sam jeżdżę
    po Trójmieście z rejestracją GBY (rzekoma wiocha w stosunku do GA czy GD
    jeżdżących po Trójmieście), chociaż mieszkam w Gdańsku od jakichś 10 lat
    i tu się uczyłem jeździć.
    Większym problemem są wg mnie kierowcy uważający się za krółów szos z
    racji posiadanego drogiego auta, niż ci którzy wjeżdżają do miasta z
    małego miasteczka i trzeba im trochę pomóc (wpuść go, zrozum że może nie
    zna dużego miasta i jest zestresowany). Tyle z mojej strony:) Szerokiej
    drogi życzę :)

  • 35. Data: 2011-06-09 16:23:17
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Stachu Gdansk" <s...@g...com>

> [...]
    > małego miasteczka i trzeba im trochę pomóc (wpuść go, zrozum że może nie
    > zna dużego miasta i jest zestresowany). Tyle z mojej strony:) Szerokiej

    W pełni zgadzam sie z Twoim spostrzeżeniem. Bardzo często spotyka się
    agresję właśnie od kierowców wielkich, wypasionych SUVów, wyższej klasy
    Mercedesów czy Audi. Słynnych czarnych BMW nie wymieniając. Z doświadczenia
    wiem, że jak w lusterku widzę takie duże coś (nie wiem czemu ale prześladują
    mnie ostatnio białe SUVy), to nawet jak na 140-tu jadę 160, to muszę szybko
    spieprzać z pasa, żeby nie zostać obtrąbionym, albo dojechanym do zderzaka.
    A na zbyt mało koni pod maską nie narzekam, mimo to wolę jazdę spokojną.
    Zresztą z ostatniego pobytu pamiętam białego SUVa Citroena, który już w
    Bielanach pod Wrocławiem wyprzedził mnie z rykiem silnika na terenie
    zabudowanym i podwójnej ciągłej, a na wjeździe do Kłodzka stał dwa samochody
    z przodu w słynnym Kłodzkim popołudniowym korku.

    Andy

  • 36. Data: 2011-06-09 19:28:22
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-09 14:08, amos pisze:

    > To nie filmik skacze, tylko zjechane zawieszenie tego AMG.

    ROTFL
    Sam masz zajechane zawieszenie ;)

    > No i przy okazji dowiedzielismy sie, dlaczego megrims sprzedaje swoje
    > AMG ;)

    Właśnie. Za kiepsko jedzie. Ale mam już coś na oku - będzie
    lepiej jechało.

  • 37. Data: 2011-06-09 19:49:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-09 14:43, Lewis pisze:

    elated

    > Po 3 tyg użytkowania niebieski bąk po starcie silnika? LOL.
    > I do tego jakoś to śmiesznie reaguje na gaz ;P

    Po 3 tygodniach stania, a nie użytkowania.
    Fakt - opis mało precyzyjny.

  • 38. Data: 2011-06-10 08:13:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 09 Jun 2011 19:28:22 +0200, megrims

    > Właśnie. Za kiepsko jedzie.

    Który to rocznik i za ile puszczasz?

    --
    Pozdor Myjk

  • 39. Data: 2011-06-10 10:30:53
    Od: Janusz <j...@w...pl>

    W dniu 08.06.2011 23:36, Kris_Poland pisze:
    > sytuacja miala miejsce niedawno
    > jade oczywiscie spokojnie, nawet jakbym sie spieszyl to ile zyskam, no
> [...]

    Rzeczywiście i prawo i obyczaj każe ułatwiać wyprzedzanie
    przez zwolnienie i zjechanie do krawędzi drogi. Ale u nas
    (czyli w kraju) obyczaj dominuje nad prawem. Każe ułatwiać
    wyprzedzanie ZAWSZE. Czyli także wtedy, kiedy wyprzedzający
    chce się pokazać, pościgać, czy jakoś tam inaczej dać
    znać innym, że żyje i ma się dobrze. I kiedy jedzie niezgodnie
    z przepisami - bo łamanie przepisów to adrenalina, której
    inaczej nie poczuje. Z moich obserwacji wynika, że zdecydowana
    większość wyprzedzających jedzie z prędkością nadmierną,
    niedozwoloną. Oni oczywiście to łatwo uzasadniają,
    że zawalidrogi jadące poniżej prędkości zdroworozsądkowej
    blokują im drogę. Więc muszą przyspieszyć tak, żeby za jednym
    zjechaniem na pas przeciwny wyprzedzić jak najwięcej
    zawalidróg.

    Nie ma kompromisu, bo każda z tych dwu grup wyznaje
    inny system wartości. To odrębne plemiona, a inne znaczy
    obce sobie.

    Jak jechać, żeby nie być skazanym na ciągłe zjeżdżanie
    z drogi plemieniu spiderów? To jest dokuczliwe, jazda
    staje się przez to męcząca. Oczywiście dla mojego plemienia,
    które jeździ po to, żeby dojechać w czasie zaplanowanym.
    I to dojechać cało. Ale plemię spiderów jest zbyt liczne,
    żeby pojawienie się jadącego z nadmierną prędkością
    było wyjątkiem. To jest reguła, niestety. Może autostrady
    pozwolą na spokojniejszą jazdę.

    Przy okazji - zaobserwowałem, że po wypadku Kubicy
    ilość jeżdżących niebezpiecznie trochę zmalała.
    To by mogło dowodzić, że pan Robert jest idolem
    dla plemienia spiderów.

    Jan

  • 40. Data: 2011-06-10 10:40:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-10 10:30, Janusz pisze:
    (...)
    > Przy okazji - zaobserwowałem, że po wypadku Kubicy
    > ilość jeżdżących niebezpiecznie trochę zmalała.
    > To by mogło dowodzić, że pan Robert jest idolem
    > dla plemienia spiderów.

    ROTFL - spadła również populacja jeży pod Toruniem
    (w okolicach S10) ...