  • Data: 2010-02-22 13:06:08
    Temat: Re: wymijanie autobusu na przystanku
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hln2gh$f4v$1@inews.gazeta.pl...

    > Jest dokładnie odwrotnie, ale Ty jesteś słuchaczem płaszczycowych teorii
    > o zasadach ruchu. Kierowcy autobusów sporadycznie "wymuszają"
    > pierwszeństwo - wystarczy popatrzeć sobie z chodnika/kładki jak to
    > wygląda w rzeczywistości.

    Jest problem z prywatnymi autobusami, bo kierowcy ci są często tępi. Do
    niedawna potrafili ścigać się i tłuc między sobą byle tylko jeden zgarnął
    drugiemu pasażerów z przystanku. Autobusy mza czy jak to się lokalnie nazywa
    zachowują się całkiem przyzwoicie. Rzadko kiedy jakiś wyjedzie na chama lub
    nie włączy kierunkowskazu jeśli jest potrzebny.
    neelix