    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Thu, 4 Mar 2010 13:21:40 +0100
    <hme4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <hmh07l$mu9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmjilc$ae4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmm77h$iup$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    wiadomości news:Xns9D31833DE5E98budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > nie oceniaj uprzejmowasci na drodze przez pryzmat swojego pojmowania
    > kultury jako wygłupów.

    Oceniam przez pryzmat prawa. Kulturę mam w tym czasie w tyle auta, głęboko w
    bagażniku.

    > sorry ale po raz kolejny nie wiem o czym mowisz.
    > Codziennie jestem wpuszczany kilka razy, sam pomagam właczyc sie do ruchu
    > zmienic pa itp tez kilka razy, a ty piszesz o poszukiwaniu ostatniego
    > sprawiedliwego.
    > chcesz powiedziec, ze jak przekraczam dozwolną predkosc, to nie mogę
    > ułatwić komus zycia na drodze?

    Nic na to nie poradzę, że nie rozumiesz.

    > Wyimaginowany zapis o plynnym ruchu jest zapisany w punkcie drugim tego
    > paragrafu ktory odnosi sie do dobrego wychowania.
    > Nastepny punkt opisuje korki w miastach, kiedy pada snieg.
    > Przykre jest, ze ty musisz miec odpowiedni paragraf, zeby ułatwic komus
    > właczenie sie do ruchu.

    Ja wcale nie muszę nikomu ułatwiać i nie oczekuję tego od innych. Ma być
    stosowane prawo. Mam dość zalewu z jednej strony chamstwa, a z drugiej
    jakichś kulturalnych ignorantów.
    neelix