  • 21. Data: 2010-07-20 16:56:20
    Temat: Re: w końcu nikon z stabilizacją w body. uffff
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kamil pisze:

    > A jeszcze wczesniej ludzie mieszkali w jednej izbie z kozlem, zona i
    > piatka usmarkanych dzieci, przy czym trudno bylo okreslic czy to zona,
    > czy koziol tak smierdzi. Zeby wyrywal kowal bez znieczulenia, a po
    > zmroku wystawiali chochlikom miske z mlekiem, zeby nie psocily w
    > obejsciu. A jednak byli szczesliwi, ze maja te koze, miske mleka i moga
    > ogladac wschod slonca nad polami co rano. :)

    Ba, oni też sobie zadawali pytania: ''ciekawe, czy nasze dzieci będą się
    dziwić...'' :)

    Dziś jak widzę międzynarodowy Dzień Foto Starców :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2010-07-20 22:13:29
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 17:51:58 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > I komu to przeszkadzalo???

    ja tam nie wiem, ale od soboty przez tydzień co najmniej będę
    pomieszkiwał w chacie bez prądu, gazu i bieżącej wody za to z pięknymi
    widokami na Połoniny i nie powiem, żeby mi to przeszkadzało.... ;-) A
    wręcz przeciwnie... ;)

    --
    pzdr
    meping

  • 23. Data: 2010-07-20 22:15:18
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 18:54:33 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > He, dziś tu weselej niż na forach onetu :)

    na fora Onetu to wchodzę jak stwierdzam, że mi IQ nadmiernie rośnie i
    trzeba obniżyć... :D

    --
    pzdr
    meping

  • 24. Data: 2010-07-20 22:22:31
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-07-2010 o 00:15:18 Krzysztof Chajęcki
    <k...@g...com> napisał(a):

    > na fora Onetu to wchodzę jak stwierdzam, że mi IQ nadmiernie rośnie i
    > trzeba obniżyć... :D

    Na fora Onetu to można sobie wejść, jak ma się poczucie zaniżonego IQ :)
    aby lepiej się poczuć..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 25. Data: 2010-07-20 22:40:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Milczący" i243af$ofl$...@o...futuro.pl

    > D5000 to mój typ od dawna. ale maskara jeżeli chce się dokupić inne
    > szkło. chciałem kupić obiektyw sigma 10-20 F3,5 ale nie ma on
    > stalilizacji w obiektywie więc szkło nie nadawałoby sie do niczego

    > ale teraz następca D5000 w końcu będzie miał stabilizację w body. super !

    Sigma robi dobrą stabilizację. :) IMO stabilizacja w korpusie nie
    ma sensu -- stabilizacja najbardziej przydatna jest w czasie
    celowania, nie w czasie pstrykania. :)

    Do pstrykania budynków należy użyć statywu, nie stabilizacji,
    a do pstrykania ludzi i tak nie można zejść z czasem poniżej
    1/250 s -- co zwykle starcza do 300 mm ogniskowej. :)

    -=-

    Ja już chyba nie będę schodził poniżej 1/400 s
    w fotografowaniu ,,nieruchomych'' ludzi. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2010-07-21 05:35:29
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 22:13:29 +0000 (UTC), Krzysztof Chajęcki napisał(a):

> [...]
    > pomieszkiwał w chacie bez prądu, gazu i bieżącej wody za to z pięknymi
    > widokami na Połoniny i nie powiem, żeby mi to przeszkadzało.... ;-) A

    Pomieszkaj se tak dłużej...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 27. Data: 2010-07-21 05:40:34
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A ile można oglądać zdjęć rodziców na golasa?
    Skoro podstawową zaletą cyfry było ominięcie labu...
    ;-))

    -----

  • 28. Data: 2010-07-21 06:18:25
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-07-21 07:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > A ile można oglądać zdjęć rodziców na golasa?
    > Skoro podstawową zaletą cyfry było ominięcie labu...
    > ;-))

    podstawowa zaleta cyfry jest to ze jest tansza od analoga

    no to teraz sie zacznie :)
    Marx

  • 29. Data: 2010-07-21 07:28:50
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > I komu to przeszkadzalo???

    Kozie. Ale, jak sadze, w koncu przyzwyczaila sie do tego zapachu...

    MSPANC, ;)
    Vituniu.

  • 30. Data: 2010-07-21 12:33:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    > podstawowa zaleta cyfry jest to ze jest tansza od analoga
    > no to teraz sie zacznie :)

    Nie, zlewamy to :)