  • 11. Data: 2010-07-20 14:30:00
    Temat: Re: w końcu nikon z stabilizacją w body. uffff
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-07-20 16:27, Jacek Czerwinski pisze:

    > No nie ironizuj, jakbys pil to, co pije przedpisca ...

    To by spustu w aparacie i tak nie mógł znaleźć...

  • 12. Data: 2010-07-20 14:32:57
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

> [...]
    > więc szkło nie nadawałoby sie do niczego
    >
    > ale teraz następca D5000 w końcu będzie miał stabilizację w body. super !

    Nie uwierzysz ale kiedys obiektywy w ogole nie mialy stabilizacji ani nawet
    autofocusa ! Aparaty nie mialy zadnych ekranikow i na efekt swojej roboty trzeba
    bylo cierpliwie czekac do skonczenia filmu i wywolania go. Zmiana czulosci ISO
    wiazala sie z wyciagnieciem kasetki z filmem. Czyli jednym slowem horror z
    dzisiejszej perspektywy a jednak ludzie byli szczesliwi, ze moga i maja czym
    robic zdjecia a z efektow byli czesto dumni... Ciekawe czy nasze dzieci za 20
    lat beda sie dziwic, ze takim Nikonem D5000 dalo sie w ogole robic zdjecia ? :)

    Adameck

  • 13. Data: 2010-07-20 14:39:40
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-20 16:30:00 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > To by spustu w aparacie i tak nie mógł znaleźć...

    Ja jednak stawiam że on to nie w płynie przyjmował. No i fakt, nic
    mocniejszego niż absynt nie biorę do ust.

    de Fresz

  • 14. Data: 2010-07-20 14:55:12
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 20 Lip, 14:26, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > A na Hugona Ci stabilizacja w szerokim kacie?

    Jeśli już to na Chucka, anie na Hugona ...

  • 15. Data: 2010-07-20 15:29:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Adameck" <a...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > 20
    > lat beda sie dziwic, ze takim Nikonem D5000 dalo sie w ogole robic zdjecia

    A jeszcze wczesniej ludzie mieszkali w jednej izbie z kozlem, zona i piatka
    usmarkanych dzieci, przy czym trudno bylo okreslic czy to zona, czy koziol
    tak smierdzi. Zeby wyrywal kowal bez znieczulenia, a po zmroku wystawiali
    chochlikom miske z mlekiem, zeby nie psocily w obejsciu. A jednak byli
    szczesliwi, ze maja te koze, miske mleka i moga ogladac wschod slonca nad
    polami co rano. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-07-20 15:51:58
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > obejsciu. A jednak byli szczesliwi, ze maja te koze, miske mleka i moga
    > ogladac wschod slonca nad polami co rano. :)

    I komu to przeszkadzalo???

  • 17. Data: 2010-07-20 15:53:22
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "Adameck" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe czy nasze dzieci za 20 lat beda sie dziwic, ze takim Nikonem D5000
    > dalo sie w ogole robic zdjecia ? :)

    Ciekawe czy za 20 lat coś zostanie z dzisiaj robionych zdjęć. Znam takich co
    mają jedną kartę w aparacie i kasują ją jak się skończy miejsce. Oczywiście
    bez żadnego zgrywania zdjęć na komputer czy robienia odbitek.
    R.

  • 18. Data: 2010-07-20 16:05:54
    Temat: Re: w koncu nikon z stabilizacją w body. uffff
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Już przykręcanie polara do 17mm jest ciekawe, a co dopiero mówić o "widoczku".

    -----

  • 19. Data: 2010-07-20 16:07:26
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Na Japsa, z jadącego autobusu.

    -----

  • 20. Data: 2010-07-20 16:54:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    R pisze:
    > Ciekawe czy za 20 lat coś zostanie z dzisiaj robionych zdjęć.

    Myślę, że nic nie zostanie. Może kilka...

    He, dziś tu weselej niż na forach onetu :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl