  • 1. Data: 2010-07-20 12:31:41
    Temat: Jaki mały nowy kompakt do 1000 zł ? Poradźcie !
    Od: "Sonia" <s...@y...de>

    Doradźcie mi prosze jakiś mały aparacik do 1000 zł max.
    Żeby robił ostre zdjęcia, autofocus szybko działał,
    bateria starczała na dłużej. Taki na wycieczki i na codzień.

    W Media Markecie i innych mamią mnie tym co akutat maja na stanie.
    I juz sama nie wiem co wybrać.
    Podpowiedcie proszę jakieś typy to może kupie przez internet.

    Dzięuję !

  • 2. Data: 2010-07-20 13:00:25
    Temat: Re: Jaki mały nowy kompakt do 1000 zł ? Poradźcie !
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Sonia" <s...@y...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > I juz sama nie wiem co wybrać.
    > Podpowiedcie proszę jakieś typy to może kupie przez internet.

    Z kompaktow CERSANIT - sprawdza sie za kazdym razem!

  • 3. Data: 2010-07-20 13:34:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonia" <s...@y...de> napisał w
    > Doradźcie mi prosze jakiś mały aparacik do 1000 zł max.
    > Żeby robił ostre zdjęcia, autofocus szybko działał,

    Takich nie robia :-)

    > bateria starczała na dłużej. Taki na wycieczki i na codzień.
    > W Media Markecie i innych mamią mnie tym co akutat maja na
    > stanie.
    > I juz sama nie wiem co wybrać.

    I sie nie dowiesz, taka przykra prawda :-(
    To bedzie wybor w ciemno - takie czasy.

    > Podpowiedcie proszę jakieś typy to może kupie przez internet.

    Najpierw sie przespaceruj, pomacaj, zobacz co ci dobrze w reku
    lezy.

    Uwaga natury ogolnej - okolo 1000 zl, tzn raczej ponad to
    kosztuja kompakty wyzszej klasy, i tu sie producenci bardziej
    staraja.

    J.

  • 4. Data: 2010-07-20 13:51:00
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Uwaga natury ogolnej - okolo 1000 zl, tzn raczej ponad to
    > kosztuja kompakty wyzszej klasy, i tu sie producenci bardziej
    > staraja.

    Ostrugac klienta ;)

  • 5. Data: 2010-07-20 15:59:37
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Sonia" <s...@y...de> wrote in message
    > Doradźcie mi prosze jakiś mały aparacik do 1000 zł max.
    > Żeby robił ostre zdjęcia, autofocus szybko działał,
    > bateria starczała na dłużej. Taki na wycieczki i na codzień.

    Takie rzeczy to tylko w erze.
    Pomnóż ten max x 2 i kup np. Canona G11.

    Powinien sprostać oczekiwaniom.

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 6. Data: 2010-07-20 16:01:53
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    > "Sonia" <s...@y...de> wrote in message
    > Takie rzeczy to tylko w erze.
    > Pomnóż ten max x 2 i kup np. Canona G11.
    > Powinien sprostać oczekiwaniom.

    Guzik tam - do kieszeni sie nie miesci.
    A jak sie do kieszeni nie miesci to na wycieczki sie nie nadaje.

  • 7. Data: 2010-07-21 06:21:28
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-07-20 14:31, Sonia pisze:
    > Doradźcie mi prosze jakiś mały aparacik do 1000 zł max.
    > Żeby robił ostre zdjęcia,
    a znasz taki kompakt ktory robi tylko nieostre?

    > autofocus szybko działał,
    nie w kompakcie

    > bateria starczała na dłużej.
    na dluzej niz....? w zapalniczce, w walkmanie czy w komorce?

    Moja rada - kup jakiegokolwiek Canona
    Marx

  • 8. Data: 2010-07-21 07:57:59
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No zwykle niestety.
    Ale były kompakty z ustawianą "ręcznie" odległością?

    -----

  • 9. Data: 2010-07-21 07:59:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 09:57:59 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Ale były kompakty z ustawianą "ręcznie" odległością?

    Tak. Na przykład Sigma DP1 -- ale to raczej nie ten segment.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 10. Data: 2010-07-21 09:18:39
    Od: "ZimnyLech" <l...@p...com>

    wybierz sobie ten który nalepiej Ci leży w dłoni i jest najładniejszy
    bo to podobna klasa i jakość
    - Sony DSC-H55 - http://www.ceneo.pl/5823003
    - Panasonic DMC-TZ7 http://www.ceneo.pl/2170272