  • 1. Data: 2010-07-20 10:17:18
    Temat: [Canon evil] We will meet need...
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    ... need for good-quality cameras to be made smaller - Masaya Maeda, Canon

    http://www.reuters.com/article/idUSTOE66J04U20100720

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 2. Data: 2010-07-20 10:43:15
    Temat: Re: [Canon evil] We will meet need...
    Od: John Smith <u...@e...net>

    gietrzy napisał(a):
    > ... need for good-quality cameras to be made smaller - Masaya Maeda, Canon

    Wyrwałeś z kontekstu. W następnym zdaniu:
    "He denied this would be difficult without removing the internal mirror,
    adding that Canon had produced very small SLR cameras in the past."

    Co raczej sugeruje mniejsze DSLR, nie EVIL.

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2010-07-20 10:58:41
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ... need for good-quality cameras to be made smaller - Masaya Maeda, Canon
    >
    > http://www.reuters.com/article/idUSTOE66J04U20100720
    >
    > pozdrawiam,
    > gietrzy

    Tia, zmniejszymy puszkę po to, żeby dodawać wydłużającą "dupkę" w każdym
    dłuższym obiektywie, powiększając tym samym gabaryty szkieł :)
    Dzięki temu spadek ergonomii korpusu skompensujemy trudniejszymi do
    trzymania obiektywami. Całość t uzupełnimy super-sprawnym VR-em, którego
    logo będzie wyglądało atrakcyjnie na nowym korpusie.

  • 4. Data: 2010-07-20 11:01:00
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Wyrwałeś z kontekstu.

    Specjalnie ;)

    > Co raczej sugeruje mniejsze DSLR, nie EVIL.

    Niby tak, ale zauważ proszę, że jest wzmianka (choć nie w nawiasie) o nowej
    grupie produktów wprowadzonych przez: Sony, Pana, Oly a nawet o N***n, tu uwaga,
    że on niby jest (I am) ale go jeszcze nie widzieli ;)

    Teraz: co łączy powyższe firmy i nowy segment rynku?
    Myślę, że urządzenie z elektronicznym wizjerem i ze zmienną optyką ;)
    Mają problem, bo nie mają R&D Panasa (szybkość CDAF, szkła ef-s na CDAF) i tak
    naprawdę nikt nie wie jaką cenę zapłaci Oly za ugotowanie lojalnych juzerów
    w 43.
    Czekali ile mogli, ale Sony to nie Samyang choć też na eS.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 5. Data: 2010-07-21 06:26:27
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Co raczej sugeruje mniejsze DSLR, nie EVIL.

    Chwilę myśląc nad tym, możliwe, że puszczą mikro dslr (aps-c) tylko po co
    zmniejszać rozmiary korpusu? By zapiąć dyszel 17-55?
    Ja kupiłem GF1 dla skali. Taki LX3 na sterydach, z naleśnikami w kieszeniach.
    Max dla mnie to PL45 Elmarit, który jak na makro i tak jest wystarczająco mały.

    Przeszedłem się do kolegi by jeszcze raz zobaczyć 17-55IS i nie wyobrażam sobie
    tego obiektywu zapiętego pod coś wielkości LX3 :)
    Z drugiej strony rozumiem ich chęć by nie wprowadzać trzeciego bagnetu, ale
    jakby zrobili to oldschoolowo (jasne/małe: 24, 50, 90) i marketingowo (18-55,
    55-200) to by sprzedali a tak może być, że m43 uzupełni ofertę: imho brakuje
    12/14mm i m50/2 i system jak ta lala.

    BTW Ciekawe kiedy zobaczymy cokolwiek szybszego od Panasonika jeśli chodzi o CDAF?

    BTW2 Po wywaleniu lustra Pana/Oly target chce ciszy: migawka -> out

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 6. Data: 2010-07-21 06:59:50
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    http://www.photozz.com/fizz/6568823.aspx

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 7. Data: 2010-07-21 07:03:49
    Od: John Smith <u...@e...net>

    gietrzy napisał(a):

> [...]
    > 55-200) to by sprzedali a tak może być, że m43 uzupełni ofertę: imho brakuje

    Teraz ja się waham. :-)

    Napisano:
    "He denied this would be difficult without removing the internal mirror,
    adding that Canon had produced very small SLR cameras in the past."

    Czytaj:
    "Nie wstrzymuj zakupu obiektywów APS-C, będzie fajny korpus z lustrem."

    Ale jednocześnie nie podano żadnych dat ani innych szczegółów. Mogą
    jednak czekać, chcąc być ostatnim i dopracować EVIL-a, bazując na
    niedociągnięciach konkurencji.

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2010-07-21 07:37:59
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Teraz ja się waham. :-)
    > Napisano:
    > Czytaj:

    Kupujta Rebele ;)

    > Ale jednocześnie nie podano żadnych dat ani innych szczegółów. Mogą
    > jednak czekać, chcąc być ostatnim i dopracować EVIL-a, bazując na
    > niedociągnięciach konkurencji.

    1.
    Podało je Sony na rumors (SR5)

    1) Sony will introduce the two &#8220;translucent&#8221; cameras, the A55 (16MPX) and
    A33
    (14MPX) -> (ultra fast autofocus during videorecording, very fast fps)

    ling.pl/translucent :)
    Pisał o tym Westfall, ze dwa lata temu po premierze D3 ;)

    2.
    http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=104
    1&message=35844212

    Powiem tyle: SONY ***** daje czadu!

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 9. Data: 2010-07-21 07:52:32
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > http://www.photozz.com/fizz/6568823.aspx

    Wiesz szybszy AF to oni dają od czasów G5 ;)
    Poza tym naprawdę szybki (czytaj przynajmniej Panasonic) to wg Canona ma trafić
    do kolejnej 1Dynki.
    Nie wiem czy już do 1Ds4, chyba nie bo wywiad z tą rybą kojarzę jako jeden z
    ostatnio czytanych.

    pozdrawiam,
    gietrzy

    BTW. Oczywiście nie widzę przeciwwskazań by trafiło to Rebeli :)
    BTW 2 Panas też musi lekcje odrobić. Po podłączeniu lampy FL-36R lag wzraaaasta.

  • 10. Data: 2010-07-21 08:03:26
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-07-21 08:26:27 +0200, "gietrzy" <c...@g...pl> said:

> [...]
    > 55-200) to by sprzedali a tak może być, że m43 uzupełni ofertę: imho brakuje

    EF-S to po prostu mechaniczne połączenie korpusu ze szkłem. Nic nie
    stoi na przeszkodzie zrobić aparat z bagnetem elektrycznie zgodnym, ale
    mechanicznie tylko przez przejściówkę.
    Jak kto bardzo będzie chciał, to se kupi takową za 300 dolców i się
    będzie onanizował.
    IMHO to ostatni dzwonek dla C i N.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem