  • 1. Data: 2010-07-20 12:03:26
    Temat: w końcu nikon z stabilizacją w body. uffff
    Od: Milczący <s...@o...pl>

    D5000 to mój typ od dawna. ale maskara jeżeli chce się dokupić inne szkło.
    chciałem kupić obiektyw sigma 10-20 F3,5 ale nie ma on stalilizacji w
    obiektywie
    więc szkło nie nadawałoby sie do niczego

    ale teraz następca D5000 w końcu będzie miał stabilizację w body. super !

  • 2. Data: 2010-07-20 12:15:03
    Temat: Re: w końcu nikon z stabilizacją w body. uffff
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i243af$ofl$1@opal.futuro.pl>, Milczący <s...@o...pl>
    wrote:

    > chciałem kupić obiektyw sigma 10-20 F3,5 ale nie ma on stalilizacji w
    > obiektywie
    > więc szkło nie nadawałoby sie do niczego
    Jak to: nie nadawaloby sie do niczego?
    Co ty bredzisz?
    TA

  • 3. Data: 2010-07-20 12:19:23
    Od: John Smith <u...@e...net>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Jak to: nie nadawaloby sie do niczego?
    > Co ty bredzisz?
    > TA

    Milczący jest zdaje się reaktywacją mordorxa sprzed trzech miesięcy ...
    :-)

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2010-07-20 12:26:00
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-07-20 14:03, Milczący pisze:
> [...]
    > obiektywie
    > więc szkło nie nadawałoby sie do niczego

    A na Hugona Ci stabilizacja w szerokim kacie?

  • 5. Data: 2010-07-20 12:27:58
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-20 14:03:26 +0200, Milczący <s...@o...pl> said:

> [...]
    > obiektywie
    > więc szkło nie nadawałoby sie do niczego

    No fakt, bez stabilizacji w ogóle nie da się zdjęć robić.

    > ale teraz następca D5000 w końcu będzie miał stabilizację w body. super !

    Tak znamienitego wróżbitę noramalnie bym poprosił o podanie numerków na
    najbliższe losowanie Lotka, ale obawiam się że będą równie
    nieorawdopodobne, jak powyższa przepowiednia.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-07-20 13:14:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek Czerwinski pisze:
    > A na Hugona Ci stabilizacja w szerokim kacie?

    Oj, bez urazy, ale to już narzekającego fotobetonu klasyka...
    stabilizacja na szerokim - niepotrzebna, iso 256k - bez sensu,
    elektroniczny wizjer - głupota... i tak dalej, wszystko co nowe to zło.
    A naprawdę wystarczy ruszyć głową, by pojąć pewną oczywistość jak czasy
    1/10 sekundy w ciemnym lesie. Nie ma takiej szerokości kąta, przy którym
    to wyjdzie ostro. Tak, zaraz usłyszę: ''weź statyw'' albo ''w lesie się
    nie robi''.
    Reszta przykładów - krótkie czasy po zmroku czy używanie wizjera w
    tychże warunkach... no ale to chyba nie trzeba doktoratu, żeby takie
    rzeczy wymyślić?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2010-07-20 13:18:43
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    No dokladnie... taka czesta sytuacja 17mm widoczek w sloneczny dzien z
    polarem, przy f8 wychodza czasy rzedu 1/80 s. Chcac przymknac przyslone
    jest jeszcze gorzej. Jak widac i w szerokim w bardzo dobrych warunkach
    oswietleniowych calkiem czesto stabilizacja bylaby zbawieniem.

    Pozdr.

  • 8. Data: 2010-07-20 13:23:50
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A jaki to polar i jaki to widoczek ??

    -----

  • 9. Data: 2010-07-20 13:36:17
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    ke..?

  • 10. Data: 2010-07-20 14:27:12
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-07-20 14:27, de Fresz pisze:

    > No fakt, bez stabilizacji w ogóle nie da się zdjęć robić.

    No nie ironizuj, jakbys pil to, co pije przedpisca ...