    Subject: Re: używanego elektryka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Wed, 3 Jan 2018 10:17:23 +0100

    W dniu 2018-01-02 o 13:24, g...@g...com pisze:

    > Dlaczego właśnie taki?
    > - bo życie za krótkie żeby jeździć nudnymi autami ;)
    > - bo cisza w aucie
    > - bo brak wajhowania
    > - urocza prostota konstrukcji
    > - rozwiązanie jakby specjalnie dla mnie, większość przebiegu robię jeżdżąc do
    pracy, zasięgu powinno starczyć, mam gdzie ładować
    > Wspomniane tu buspasy i inne ulgi traktuję jako tymczasowy "kop na rozpęd", a mnie
    by się średnio przydało.

    > Oglądałem dopiero co Renault Fluence ZE - kurcze, gdyby była pewność że przez lata
    nie będzie mi brakowało zasięgu to bym się pewno zdecydował.

    > Sprzedawca ciekawie opisał życie kierowcy elektroautka - poszukiwacza prądu, jak
    gdyby ten miał się wcielić w rolę Berty Benz, szukającej apteki z benzyną ;)

    > Chyba jednak poczekam na większy zapas zasięgu w rozsądnej cenie.

    No nie wiem, jest to aż 50tys zł, mimo to za taka sumę nie będzie to w
    miarę nowy elektryk. A więc należy się liczyć ze sporo niższą
    wydajnością baterii. Być może auto będzie już wymagało w niektórych
    kwestiach serwisu. I w sumie nic nie wiemy na temat jego kosztów.

    No, Fluence o ile elektryk przypomina spalinowca, to wizualnie ładny
    wóz. Ja miałem okazje przejechać się Nissanem, a ten to taka zwykła
    szkarada, a sam jego środek przypomina auta zabytkowe. Za taką kasę
    mogli się choć trochę wysilić i dołożyć parę bajerów na miarę XXI wieku.

    Trudno tu znaleźć złoty środek, niby elektryk do takiego użytkowania jak
    powyżej to idealne rozwiązanie, jednak jest sporo niewiadomych.