  • Data: 2018-01-05 11:08:49
    Temat: Re: używanego elektryka
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 5 Jan 2018 08:38:51 +0100, Yakhub

    > Ale we względnie współczesnym samochodem to nie silnik jest głównym
    > generatorem hałasu, bo jest prawie niesłyszalny podczas jazdy.
    > Zagłusza go szum powietrza, opon

    Co nie znaczy że ten hałas znika. Jak juz wspominałem, rozkręć sobie silnik
    na postoju do 2-2,5k to zobaczysz jakie to wartości hałasu -- i ten hałas
    wpływa dodatkowo na komfort. Albo inaczej, wrzuć na luz jak masz na blacie
    ww. obroty. Jak swojego spalinowca na luz wrzucę, to słyszę ZNACZNĄ
    różnicę, a przecież wtedy jeszcze silnik pracuje i pewien hałas generuje --
    a przecież nie jeżdżę pierwszym lepszym miejskim paździochem HB pozbawionym
    elementarnego wyciszenia, tylko sedanem z segmentu D.

    > i praca zawieszenia.

    W mieście? :| Może jeździłeś gdzieś na wschodzie, bo większość miast nawet
    w PL ma drogi gdzie zawieszenie rzadko kiedy ma co robić (chyba ze skacze
    akurat po studzienkach).

    --
    Pozdor
    Myjk