  • Data: 2018-01-03 10:16:02
    Temat: Re: używanego elektryka
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-02 o 13:33, Myjk pisze:
    > Tue, 2 Jan 2018 13:07:01 +0100, Trybun

    > Ja wprost przeciwnie, hałas silnika męczy i jest dla mnie tylko
    > niepotrzebnym efektem ubocznym pracy silnika spalinowego -- którego pomimo
    > wielu prób producentów i upływu lat nie udało się skutecznie wyeliminować.
    >
    > Ale umówmy się, jak ktoś się zastanawia nad elektrykiem, to głównie właśnie
    > dla tej ciszy i braku "wrażeń akustycznych" przy wciskaniu gazu, braku
    > zmieniania biegów, braku laga itp.

    Kwestia jakości tych odgłosów spaliniaka. Jazda starym TDI mogła być dla
    wielu istną torturą, zresztą rzecz dotyczy prawie każdego starego diesla
    z przeszłości. Ale teraz jazda takim HDI czy CRDI to prawdziwa przyjemność.

    Myślisz? Nie, raczej na dzień dzisiejszy - dla szpanu, dla pozornych
    oszczędności, dla wiary w ekologię, jednym słowem myślę że argument o
    ciszy dla kierowcy jest na samym końcu listy.