  • Data: 2010-02-22 15:21:15
    Temat: Re: usb emulator w sieci ???
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie smuć się tak bardzo.
    > Jak chcesz to mogę Ci pomóc - mieszkam w USA.
    > Mogę Ci to wystawić na allegro...

    > Ale kupię to u nich dopiero gdy wygrasz aukcję i wpłyną pieniądze.
    > Jakos się chyba dogadamy co do napiwku ;-)

    dzięki za propozycję
    jednak od czasu wstąpienia do unii
    każda przesyłka z usa jest "clona"
    poczekam jeszcze chwilę - na pewno producent uwzględnił rynek europejski w
    planach handlowych

    poza tym niepokoi mnie jeden drobiazg:
    wymagany jest pecet z windą,
    a ja chce to sparować z domowym NASem, który nie jest na windzie...

    podejrzewam, że to jest tylko proste przetransferowanie po wifi poleceń
    blokowych do peceta
    a ten musi odwalać całą robotę tłumaczenia tego na lokalny file system

    wtedy może sie okazać że to pracuje tylko z dyskami "lokalnymi" tego peceta
    (dostęp blokowy)
    i nawet nie obsłuży podmontowanych dysków sieciowych...

    a nie tego szukam

    tak sobie gdybam tylko
    ale nie mam noża na gardle żeby to testować na sobie
    bo danych jest strasznie skąpo...
    mi nie zależy na wifi - jak pisałem, może być zwykły kabel
    i gdzieś się obiłem o ślady informacji że sa takowe dostępne - będę drążyć
    temat w wolnych chwilach

    pewnie jak sie pojawi łatwy dostęp do tego Sticka to sobie go nabędę
    ale nie mam zbytniej chęci poświęcać temu dużo czasu i energii bez gwarancji
    że zadziała
    tak jak ja potrzebuję

    nie mniej jeszcze raz dziękuję za chęć pomocy