  • Data: 2010-02-23 22:56:22
    Temat: Re: usb emulator w sieci ???
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "qlphon" <q...@p...fm> wrote in message
    news:hm16m6$20p5$1@news2.ipartners.pl...

    > a coś by się wymysliło...
    > np. reset fabryczny, magiczny przycisk, magiczny broadcast...

    > no ja sobie gdybam tylko,
    > jak ja bym to rozwiązał...

    A jednak chyba ja zgadłem lepiej, patrz:
    http://forums.hsti.com/index.php?topic=3.0

    > no to mnie własnie niepokoi...
    > ja stawiam na duze ograniczenia samego działania
    > na zasadzie stick <-> konkretny pecet z tym drajwerem...
    >
    > poczekamy - zobaczymy

    Z tego co widać w opisie, po konfiguracji sieci na pececie Windows
    ma potem dostęp do dowolnego foldera udostępnionego w sieci.
    Potwierdza to również komentarz tu:
    http://forums.hsti.com/index.php?topic=18.0

    Bardzo ciekawe urzadzenie!