    From: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ubek
    Date: Fri, 09 Dec 2011 20:33:02 +0100

    On 12/09/2011 12:29 PM, kakmar wrote:

    > Nie zakłócił tylko zmienił bodźce "środowiskowe" oddziałujące na jednostkę.
    > Selekcja była, jest i będzie. Tyle że teraz coraz bardziej decydujący wpływ
    > na powodzenie jednostki ma stopień dostosowania, do coraz bardziej wymyślnych
    > regulacji, narzucanych przez takie czy inne władze.

    Istnieje teoria, że głupi rodzice będą mieli głupie dzieci.
    A inna sprawa zupełnie OT to fakt, że kiedyś wadliwe płody nie
    rodziły się, tylko dochodziło do poronień w dużo większym,
    stopniu niż obecnie. Te wszystkie zagrożone ciąże, podtrzymanie
    itp. A choroby genetyczne i podtrzymywanie życia na siłę z powodu
    chorych ambicji lekarzy lub/i rodziców. Ano cywilizacja. Śmiem
    twierdzić, że biologicznie są cywilizacje znacznie zdrowsze niż
    cywilizacja zachodu. Ale nie będę się kłócił dalej, bo to do niczego
    nie prowadzi. Możemy mieć swoje zdanie, a wpływ na otaczający
    nas świat zerowy w tej materii.