  • Data: 2011-12-09 21:45:49
    Temat: Re: ubek
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-09 20:33, m...@i...pl pisze:

    > Istnieje teoria, że głupi rodzice będą mieli głupie dzieci.

    Co nie do końca jest prawdą, ponieważ brak jest definicji głupoty
    w powyższym zdaniu - ja całkiem poważnie piszę.

    > A inna sprawa zupełnie OT to fakt, że kiedyś wadliwe płody nie
    > rodziły się, tylko dochodziło do poronień w dużo większym,
    > stopniu niż obecnie. Te wszystkie zagrożone ciąże, podtrzymanie
    > itp. A choroby genetyczne i podtrzymywanie życia na siłę z powodu
    > chorych ambicji lekarzy lub/i rodziców. Ano cywilizacja. Śmiem
    > twierdzić, że biologicznie są cywilizacje znacznie zdrowsze niż
    > cywilizacja zachodu.

    Widzisz, Ty piszesz o naturalnej selekcji biologicznej zakłóconej
    przez ludzi, którzy się próbują bawić w bogów (co jest faktem
    i jest przerażające w wielu aspektach tego zagadnienia), Kakmar
    próbuje jak zwykle zejść na politykę, totalitaryzm czy inne teorie
    spiskowe. O wpływie środowiska to nawet Hipokrates pisał. Można
    trochę poczytać Lernera. Na szczęście są to materiały, które
    są merytoryczne i nikt nie szuka strzałów w 15 sekundzie.

    > Ale nie będę się kłócił dalej, bo to do niczego
    > nie prowadzi. Możemy mieć swoje zdanie, a wpływ na otaczający
    > nas świat zerowy w tej materii.

    Widzisz, tu nie ma co się kłócić, "ale tu jest usenet - tu się
    nie dyskutuje, tylko walczy."

    PS - to co w cytacie nie jest mojego autorstwa, ale od pewnego czasu
    dokładnie oddaje podejście sporej części ludzi na newsach.