    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: uC poczatek
    Date: Fri, 6 Mar 2009 14:51:38 -0800 (PST)

    On 6 Mar, 17:22, Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> wrote:

    > Programator jtag przez USB mam, bo kupiłem kiedyś te sticki od TI po 10$
    > sztuka, a za te pieniądze to mi się nawet nie chce włączyć mózgu. Mspgcc
    > jeszcze nie próbowałem, ale chyba się za niego zabiorę. Nie wiem, czy
    > pracuje z biblioteką SimpiciTI, ale spróbować warto.
    >
    > Waldek- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Masz na mysli USB stick eZ430-F2013 ? Z tego co sie orientuje, to nie
    jest pelnu Jtag, tylko jakis nowy wynalazek Spy-Bi-Wire na 1 czy 2
    liniach, mimo to pozwala na debugowanie. Dosc dawno na MSPkach nic nie
    robilem, moze wiec i wieksze procki maja teraz nowy interfejs. Pelnego
    JTAGA na LPT mozna kupic za kilkadziesiat PLN, USB kolo 200, robi
    Olimex.

    Na stronie TI pisza , ze "SimpliciTI is supplied as full source code",
    czyli podejrzewam ze da sie to skompilowac na mspgcc, pewnie ze zmiana
    plikow naglowkowych, itp szczegolow. Jak znajde chwile czasu, moze sam
    zerkne co to jest - pare lat temu robilem cos na nRF402 Nordica ale
    odszedlem od RF na rzecz przetwornic, co ostatnio widac :)

    W/g mnie AVR jest prostszy do okielznania na poczatek, nie trzeba od
    razu sie zaglebiac w zatrzymywania watchdoga, ustawianie PLL.

    Marcin