  • Data: 2009-03-07 11:41:05
    Temat: Re: uC poczatek
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja dodam zeby byc z daleka od procesorow ktore nie maja kompilatorow
    > gcc, tylko jakies platne wymysly.
    > 1. Kosztuje to duzo kasy
    > 2. Jeszcze wiecej nerwow.
    > 3. Najbardziej standard-compliant jest jednak gcc.

    Bajeczki opowiadasz: jakby gcc było lepsze od wszystkiego i do tego darmowe.
    Własnie avrgcc z początkowego okresu wytrzęsło mi z głowy pomysły zajęcia się na
    dłużej
    AVR-ami. Można przejrzeć listy błędów gcc z lat 2003-2005 aby się o tym przekonać.
    Tutaj masz produkty komercyjne, gdzie producent mówi o braku opłat do 16KB kodu.
    To duża ilość wystarczająca do napisania aplikacji z kilkoma tysiącami linii w C.
    Przy pisanianiu takiego programu koszt robocizny jest _wielokrotnie_ większy od
    kosztów
    środowiska.
    K.