  • Data: 2009-03-07 11:57:44
    Temat: Re: uC poczatek
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Baszyński pisze:

    > No nie bardzo na wymarciu, co chwilę je jednak ktoś odkurza, jak np.
    > ADUC Analoga, MSC121x TI. W pewnych zastosowaniach wybór robi sie trochę
    > trudny - albo bierzesz reanimowanego i poprawionego klona '51 i w jednej
    > kości masz cały całkiem niezły tor analogowo-cyfrowy (ADUC, MSC121x TI)
    > albo rzeźbisz z kilku układów. A są i '51 z USB - począwszy od TUSB z TI
    > po jeden z niestety nielicznych układów obsługujących USB2.0 w trybie
    > High-Speed (Cypress).

    No zgadza się. Ale to są specyficzne rodziny. Zresztą tam gdzie wyciąłeś
    wspomniałem o SOC. Tym niemniej IMHO nie ma sensu zaczynać od tych
    układów które wiążą się z takimi dość specjalizowanymi rodzinami. Tym
    bardziej ze może nie być na ich temat tyle literatury i forów jak dla
    Atmela i gcc. Tak więc moja sugestia: zacząć od takiej rodziny, która
    jest dobrze wspomagana przez producenta serwisy społecznościowe czyli
    avr-gcc i Atmel. Jak już będzie w tym biegły to nie ma problemu z
    przejściem na inną platformę.

    MD