  • Data: 2009-03-07 08:26:38
    Temat: Re: uC poczatek
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wybór rodziny procesorów to raczej wybór tego, co chcesz potem z tego
    robić. Ja np. wciąż siedzę w 51, bo to proste w miarę, do ogarnięcia w
    całości i piszę sobie tylko w asemblerze. Nie chce mi się uczyć nowego,
    bo zabawki, które robię z użyciem jednoukładowców nic by na tym nie
    skorzystały.
    Ale np. przy tworzeniu jakiś bardziej ''komputeropodobnych'' urządzeń (z
    rozbudowanymi interfejsami graficznymi) to już byłaby mordęga i
    kombinowanie.
    Układy uruchomieniowe przy isp nie mają za bardzo sensu. Do odpalenia
    potrzeba kilka elementów więc lepiej od razu uruchamiać to w co się chce
    potem wejść, a nie bawić się w jakieś megasety z diodami, 7-seg
    sterowanymi multipleksowo, klawiaturą, lcd, rsem i pieron wie czym jeszcze.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl