    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Date: Wed, 29 Feb 2012 02:10:45 +0100

    > Czyli olewasz sobie regulamin i powtarzasz temat zamiast rozmówić się
    > z moderatorem? Do tego pozwalasz sobie na złosliwości? I dziwisz się,
    > że dostajesz bloka?

    Dziwię się, ponieważ - co już chyba 3 raz piszę - teraz mój post jest
    skomentowany przez tego pożal się Boże
    administratora. Ale to jest DRUGI post. Pierwszy ot tak sobie leżał. Wiesz co,
    ja się trochę
    zajmuję jasnowidzeniem - ale jakoś nie wpadło mi do głowy, cóż takiego się Panu
    i Władcy nie spodobało.
    Mam pisać na Berdyczów ?

    > No to na nie też dostaniesz bloka. A jak będziesz szedł w recydywę, to
    > cała okolica "podziekuje" Ci za bloka na wszystkie IP, na których się
    > logowałeś kiedykolwiek i na całą klasę IP, na której logujesz się
    > teraz. Uprzedzając: logowanie się poprzez proxy, TORy i inne
    > anonimizery jest na Elektrodzie mocno utrudnione.

    Ależ weź przestań... 1) pisałem, że nie mam czasu na takie duperele. Ani mi się
    nie chce.
    2) a jakbym miał i chciał, to dobrze obaj wiemy że da się. A skoro się da - to
    cała ta "władza"
    pana administratora jest o kant d... rozbić.

    > I zarobisz bana takiego, że dostawcę będziesz musiał zmienić.

    Oj.

    > Ty tu jesteś żałosny - dałeś dupy i masz pretensje:
    > http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    Roman, ja nie mam żadne pretensje. Ja nie płacę, nie wymagam. Mnie żal dupę
    sciska, kiedy spotykam
    na swojej drodze kretyna. Nie lubię kretynów. Męczą mnie i irytują. Przez nich
    świat jest gorszy.
    Ja się jak będzie trzeba obejdę bez elektrody. Chociaż nie mam zamiaru, bo cała
    ta sprawa, pominąwszy jej
    aspekt moralno-emocjonalny ma wagę mniejszą niż pierdnięcie kozicy na
    przepięknej górskiej przełączy.

    I niestety ;

    > A gówno Cie obchodza sprawy prywatne moderatorów. Czy kogokolwiek.

    To prawda. Ale też - to, co on robi na tym forum już nie jest jego prywatną
    sprawą, ponieważ może
    kogoś (w tym przypadku mnie) mocno wkurwić. A moje wkurwienie to już także moja
    sprawa.
    Czyli - moje wkurwienie spowodowane przez tego matoła staje się naszą wspólną
    sprawą :)

    > Ścinam się z moderatorami Elektrody często. I to czasem bardzo ostro.
    > Ale nie publicznie.

    No fajnie. Masz jakiś telefon do kogoś ? Bo ja nie mam. I muszę (ewentualnie)
    grzecznie poczekać, aż mi ktoś raczy
    (albo nie) odpowiedzieć na maila. Napisałem do tego (czegoś ? kogoś ?)
    odpowiedź.
    Bo mi zapodało "jak ci nie pasuje to odpisz na ten mail" . No i odpisałem.
    Najpierw. A potem napisałem tutaj.

    I co ? I jajco. Na razie cisza. Co, mam się z utęsknieniem wpatrywać w pocztę,
    czy NIE NADEJSZŁA ???
    Mam jakąś inną możliwość ? Nie mam. No to piszę sobie tutaj. O co chodzi ?
    Niegrzeczny jestem, czy jak ?

    Skoro jakiś imho przygłup zachowuje się wobec mnie nieładnie, to ja mam prawo z
    tym zrobić co mi się podoba.
    Jak zechcę, napiszę śliczną piosenkę i wrzucę na youtube. I będzie fajnie. Słowo
    honoru - będzie świetna.
    Mam doświadczenie.

    Roman, ja tu się nie żalę. Ja tu ubolewam na głupotą świata tego. Amen.