  • Data: 2012-02-29 02:00:53
    Temat: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz pisać do moderatora, który wywalił temat do Kosza. Tak ciężko to
    > zrozumieć? Tylko nie próbuj pisać, że nie wiesz, który to, bo Cię po
    > prostu wyśmieję - po 9 latach na forum link
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/mods.php chyba juz znalazłeś na
    > głównej stronie...

    A jak nie znalazłem ? To co ? Mam jakieś tabletki na to brać ?

    > Nazywasz matołem człowieka, który pomimo stażu krótszego od Twojego o
    > 4 lata więcej razy zostal doceniony jako pomagający, niż Ty napisałeś
    > w ogóle postów na Elektrodzie?

    No pięknie. Tylko wiesz co - niewiele to musi znaczyć. Coś ci powiem - otóż
    swego (całkiem niedawno)
    czasu bardzo mocno się udzielałem na pewnym forum mocno odległym od elektroniki,
    a nawet od
    moich osobistych zainteresowań. A dlaczegóż ? A dlategóż, że na tymże forum
    odbywał się pewien bardzo niemiły proceder, w którym miałem coś niecoś do
    powiedzenia.
    Bardzo dużo się tam napisałem. I powiem ci, że parę (całkiem sporo) osób
    straszyło mnie sądami, prokuratorami,
    a nawet tym, że mnie znajdą i wpierdzielą. Bo tak im się nie podobało, co
    pisałem.
    Ale - z kolei parę innych osób napisało osobiście do mnie podziękowania - i
    wiesz co , panie Romanie - dla mnie
    to znaczy jakieś pińcet razy więcej niż to, czy ktoś uznał na elektrodzie że mu
    pomogłem czy nie.
    Nie piszę tego dlatego, żebym uważał się za jakiegoś bohatera - tylko dlatego,
    żeby Ci powiedzieć, że
    to różnie bywa. I czasem można się mocno pomylić.

    I powiem więcej - ja oczywiście celowo jestem złośliwy w kierunku tego biednego
    moderatora.
    Być może to jest nawet jakiś w miarę koleś - tyle, że czym innym jest się "nie
    wykazać pozytywnie" (co mnie zarzucasz),
    a czym innym "wykazać negatywnie". Jestem pewien, że rozumiesz różnicę.

    > *PLONK* warning #1 za niebywałe chamstwo.

    A daj spokój naprawdę...

    > I co? Już sraczki dostałeś? Bo gulson ma dyżurować 24 godziny na dobę
    > i odpisywać na maile pacjenta, który moderatora nazywa nawiedzonym,
    > bredzi o jakiś nóżkach i posądza o brak rozsądku?

    Nie znam człowieka. Nikt nie musi mi w ogóle nic odpisywać. Ani nikomu.
    Ale ja odebrałem zachowanie osobnika jako pozbawione empatii, życzliwości,
    deprywujące moje uczucia użytkownika
    elektrody. I co więcej - nadal uważam je za takie. Bo , jak już wspomniałem -
    przy paru zdecydowanie
    bardziej głupawych pytaniach niż moje widziałem wpisy moderatora, i to sensowne
    wpisy, życzliwe, a przynajmniej nie - nieżyczliwe. Tego też oczekuję i kuśwa
    będę oczekiwać.
    A jak nie otrzymuję, to się irytuję, i jako jednostka asertywna daję temu upust.

    > Koniec dyskusji na takim poziomie.

    Zbyt sobie cenię kolegę, żeby sądzić, że masz ambicję do ustalania poziomu
    dyskusji.
    Bardzo poważnie, naprawdę. Daj spokój z tym oburzeniem, bo to jest wszystko dość
    proste równanie -
    ktoś potraktował mnie w sposób, który uważam za...hm... nieprzystający do tego,
    czego oczekuję od
    ludzi na pewnym poziomie. Mam prawo to skomentować na poziomie, na którym
    znajduję tą sprawę.

    > Zacznij od własnej. Jak wytrzeźwiejesz, bo tylko ostre zapicie może
    > usprawiedliwić to, co tu wypisujesz.

    Nad własną ubolewam zapewne częściej niż nad cudzą, co jednak pozostawiam dla
    siebie ( i dobrze, bo
    padały by czasem słowa pewnie bardziej nieeleganckie niż te tutaj).

    I niestety - zupełnie nie miałem czasu nawet na małego Hainekena :)