  • Data: 2012-02-29 01:05:31
    Temat: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello sundayman,

    Wednesday, February 29, 2012, 1:56:09 AM, you wrote:

    > No i nadal się zdarzają takie pytania. I co z tego - czy to kogoś boli ? Uwiera
    > ?
    > Zabiera bezcenną przestrzeń dyskową ?

    Zabiera miejsca na pierwszych stronach działów, spychając poważne i
    warte uwagi tematy niżej i utrudnia do nich dostęp.

    > Jakoś całkiem niedawno kolega Roman coś tutaj pytał o mikrokontrolery.
    > Wszyscy się rzucili na wyścigi z pomocą. I dobrze, bo widać doceniają kolegę.
    > Ale - jakby się tak mocno uprzeć, to np. dla mnie tam pytałeś o podstawy
    > właśnie...

    Podstawy na poziomie której klasy i której szkoły? Bo maszyny
    elektryczne to pierwsza klasa własciwego technikum.

    > I co - zamiast podpowiedzieć, to odesłać do biblioteki ? Jesteś pewien ?

    Ależ ja pytałem o źródła wiedzy. W tym o książki. I dostałem
    odpowiedź.

    > To co dla Ciebie jest podstawą - dla kogoś innego nie - i odwrotnie.
    > Elektronika to szeroka dziedzina - i nie można i nie trzeba znać się na
    > wszystkim.
    > A czasem trzeba wejść na grunt mniej znany - choćby przelotnie.

    No to zajrzyj do Wikipedii - choćby przelotnie:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_pr%C4%85du_sta%C
    5%82ego

    > I tutaj pomoc kogoś, dla kogo to są "podstawy" jest nieoceniona.
    > Nikt nikogo nie zmusza do pomocy innym, jak mu się nie chce. ( o czym dalej)

    Również nikt nie zmusza do pytań.

    > No właśnie - to jest to "dalej" ; bo to jest niekoniecznie słuszna uwaga.
    > Ja nie mam specjalnej potrzeby udzielania się - i nieco pewnie egoistycznie -
    > korzystam raczej
    > jako "biorca" (choć parę razy jednak i tam i tu się wypowiedziałem nie tylko we
    > własnej sprawie).
    > I co - czy to oznacza, że moje (czy kogoś innego - takiego jak ja) - pytanie
    > zasługuje na
    > wylądowanie w koszu bez SŁOWA KOMENTARZA - bo to jest podstawowy problem ?

    Przecież dostałeś komentarz i doskonale wiedziałeś, kto wyrzucił do
    Kosza. Trzeba było zapytać moderatora a nie naśmiewać się z niego
    publicznie i pluć mu w twarz powtarzaniem lamerskiego tematu bez zmian
    za to ze złośliwościami.

    > No nie do końca. Mnie się podobało - i to mnie zrobiono "wypad" dość
    > niezasłużenie.

    Jaki wypad? Dostałeś 2 tygodnie urlopu. Należnego.

    > A to nie jest to samo, nie sądzisz ?

    Oczywiście.

    --
    Best regards,