  • Data: 2012-02-29 01:41:16
    Temat: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież dostałeś komentarz i doskonale wiedziałeś, kto wyrzucił do
    > Kosza. Trzeba było zapytać moderatora a nie naśmiewać się z niego
    > publicznie i pluć mu w twarz powtarzaniem lamerskiego tematu bez zmian
    > za to ze złośliwościami.

    A widzisz - otóż, to co obecnie mamy tutaj
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=106
    10302#10610302

    to już jest 3 wersja. I najbardziej racjonalna.

    poprzednia tutaj :
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=106
    10311#10610311

    nie wiem kuśwa jak to jest, że to jest tu tak, a tam tak...i nie interesuje mnie
    to specjalnie.

    Tyle, że za 1 razem, dostałem jakiegoś linka na mojego maila, który to być może
    miał gdzieś prowadzić, ale wyraźnie mu nie szło. Zatem, wiedziony niezdrową
    ciekawością podążyłem do kosza, jednak - 4 raz to piszę, nie było tam ŻADNEGO
    komentarza.
    Czyli coś w rodzaju "nam się nie podoba - ale nie wiesz komu i co".

    Jak już pisałem także wcześniej , odpisałem na maila o blokadzie (A tenże
    przyszedł już po moim drugim poście).
    W treści bardzo podobnie jak tutaj, jakkolwiek nieco krócej. Choć też złośliwie.

    Ale ponieważ nie doczekałem się odpowiedzi, to sobie uznałem za stosowne, jak to
    mówisz - wyżalić tutaj.
    Nie jestem w porządku ?

    Być może wszystko to spowodowane jest moją nadgorliwością i nadpobudliwością ,
    może maile wolno chodzą, za wolno...
    Może ja i nie mam 100% racji. No wiesz- pewnie nie mam.
    Ale myślę, że tyle, ile mam - wystarcza, żeby wyrazić ubolewanie nad Panem
    Administratorem.

    Aha - żeby było jasne - jestem pewien, że populacja administratorów elektrody
    jest zróżnicowana.
    Zapewne są tam jednostki oświecone, może nawet - posiadające prawdziwą mądrość.
    I przeciętne, i także
    szmatławe tudzież mierne i mizerne.

    No ale co z tego - komentuję to co widzę. Proste jak idea komunizmu.