eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyszczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
    Date: Thu, 20 Oct 2011 23:20:13 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <j7qabc$a58$1@inews.gazeta.pl>
    References: <3...@v...googlegroups.com>
    <s...@d...wkurw.org>
    <j7kko0$esm$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <2...@y...googlegroups.com>
    <4e9e9d61$0$5803$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e9ea350$0$5802$65785112@news.neostrada.pl>
    <j7mfu9$td3$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@y...googlegroups.com>
    <j7mqt6$s2n$23@node2.news.atman.pl> <j7ngkf$j8m$1@inews.gazeta.pl>
    <j7nqo8$att$1@inews.gazeta.pl>
    <4e9fc661$0$8443$65785112@news.neostrada.pl>
    <j7p03h$7m0$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea00d78$0$5804$65785112@news.neostrada.pl>
    <j7q618$kf$1@inews.gazeta.pl> <j7q7qt$4hp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1319152813 10408 172.20.26.240 (20 Oct 2011 23:20:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Oct 2011 23:20:13 +0000 (UTC)
    X-User: sok_marchwiowy
    X-Forwarded-For: 46.112.123.121
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408056
    [ ukryj nagłówki ]

    Ukaniu <l...@g...pl> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:j7q618$kf$1@inews.gazeta.pl...
    > > Specjalnie pomóc też nie pomoże. Bez obciążenia to i 7 tysięcy można
    > > kręcić.
    > > Jedyny efekt pracy bez obciążenia przez godzinę jest zużycie paliwa. Nic
    > > się w
    > > tym czasie nie ułoży, nie dotrze ( nie dotyczy starej Łady). Co najwyżej
    > > mogą
    > > wyjść błędy montażowe. Silnik spalinowy to prosta konstrukcja. Nie ma w
    > > nim
    > > nic cudownego. Kilkadziesiąt kilogramów obrobionego metalu. Nie wymaga
    >
    >
    > Głównym elementem wymagającym docierania i generaującym pył to są
    > pierścienie i gładzie cylindrów a im prawie bez różnicy czy jest obciążenie
    > czy nie. Podobnie z krzywkami wałka rozrządu.
    > Elementy które przenoszą moc czyli sworznie i czopy powinny być wstępnie
    > polerowane i raczej się nie docierają albo w małym stopniu prędzej wchodząć
    > już w zużycie.
    > Stąd prawie całkowite dotarcie silnika można uzyskać przy biegu luzem.
    > Technologia w tym miejscu się nie zmienia jeśli mamy do czynienia z
    > cylindrem żeliwnym.
    > Jeśli chodzi o "cudowność" silnika to ja zaczynam być wierzący jak patrzę na
    > M100, M198, M120 z MB albo na całą serię idealnych małych silników z Alfy
    > która w latach jeszcze 50 z 1,3l potrafiła zrobić i 120KM. Jedni czerpią
    > radość życia patrząc na piłkarzy i pijąc piwo a ja patrząc na pierwsze
    > uruchomienie silnika na stojaku. A jeśli jest to M100 i brzmi jak wyścig
    > rydwanów to nie może w tym nie być cudu! ;-)
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Łukasz
    >
    >
    Masz rację. Z koniem kopał się nie będę. Pył. Dobrze że zajadów nie mam bo by
    mnie bardzo bolało.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: