    From: Laphroaig <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: sportster 883 vs. 1200
    Date: Sat, 18 Jul 2009 20:18:29 +0200

    Kuczu wrote:

    Wiedzialem , ze na Ciebie moge liczyc :)

    > No to ile ma kosztowac taka prawie nowka ? 30 tysiecy ?

    25k, 2008r. 300km, przesuniete podnozki do przodu, kupiony w polskim salonie

    > juz masz spokojnie Dyne na TwinCamie z rocznikow 00-04. Albo V-Roda z
    > poczatkow produkcji.

    Zdecydowanie wole v-roda :). z tego co obserwuje na allegro to z 10k
    musialbym dolozyc (do wspomnianych 25k) i mam obawy, czy za te pieniadze
    sztuka bylaby "nowka, nie smigana" :)
    Natomiast to co ogladalem (v-rod) to kosztowalo 50k, 2006r, zrodlo chyba
    pewne wiec teoretycznie z gwarancja bezwypadkowoasci. Jako ze jestem
    laikiem w temacjie mechaniki to zalezy mi na tym, aby stan techniczny
    byl b. dobry i pewny

    > A za to zostaniesz zaraz przez wielu wyklety :)

    to mnie nie martwi. Gdy zaczynalem zabawe z moto to zalozylem, ze celem
    bedzie HD :)

    > Jest slabiej. Nie tak tragicznie jak w DS650 ale slabiej.

    aha, jesli lepiej niz w DS to juz cos.

    > Bo testowales customa. On ma obnizone zawieszenie.

    no fakt, byl to custom. Czyli nie powinno byc az tak zle jak w tym
    testowanym

    > Jesli to jakis swiezy rocznik to jest tragedia. Wymiana wydechow Cie
    > czeka a to nie jest proste ze wzgledu na wtrysk i sondy lambda.

    Az tak zle z ta wymiana? w serwisie HD (bo tam on stoi) powiedzieli, ze
    w 2.5k moge sie zmiescic.

    > Wszystko jest lepsze od DS650 :)

    :), :) wiedzialem, ze to powiesz :).
    Ale to tez jest argument na to, ze czas juz cos z tym DS'em zrobic.

    Raasumujac, nie jest rewelacyjnie z tym sportsterem ale i tak bedzie
    lepiej niz z DS650.
    dzieki za opinie

    --
    pozdr