  • Data: 2009-07-19 09:00:32
    Temat: Re: sportster 883 vs. 1200
    Od: Laphroaig <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu wrote:

    > Tanio, kurde, podejrzanie tanio.

    Historia tego moto jest taka, ze ktos go kupil i po polowie sezonu
    wymienil za rozliczeniem w salonie na Street Bob'a. Widac nie spelnial
    jego wymagan. A chyba byl kupowany za czasow slabego euro wiec kupl tego
    sporciaka bardzo tanio. I w sumie w pln'ach niewiele stracil zostawiajac
    go za te 25k. A widac zalezalo mu sprawnie przeprowadzonej akcji
    wymiany moto.

    > V-Rod jest dziwny. To takie niewiadomoco. W sumie to oprocz znaczka niec
    > go nie laczy z reszta.

    Zdaje sobie z tego sprawe. Jak go zobaczylem w 2003 to mi sie bardzo
    niepodobal. Wtedy bylem na etapie softtail i dyna. No ale teraz sie
    zestarzalem i bardziej mnie kreci ten v-rod. Chociaz Rocker C tez mi sie
    podoba :)

    > Aaa. W ubieglym roku mialem u siebie roczniowego VRSCA z Angolii. Byl w
    > sumie niewiele drozszy od tego Sporciaka. A technicznie i wyposazeniowo
    > nie bylo mu co zarzucic. Fakt ze teraz na rynku jest sporo smiecia
    > sprowadzonego z USA.Aczkolwiek mozna spotkac niezle rodzynki.

    Zdaje sobie z tego sprawe, ale to trzeba sie obracac w tym biznesie, byc
    na biezaco, sledzic rynek zeby cos wylapac. Natomiast ja, bedac poza tym
    biznesem, musze zaplacic za jakas tam gwarancje kupienia pewnego moto :(.

    > bym bral StreetRoda. Fajne zawieszenie i takie tam...

    Tez byla do kupienia uzywka w salonie HD. Ale ze wzgledu na kolano
    (uszkodzone kiedys na nartach) pozycja na streetrod'zie mi nie pasuje.
    Musze miec nogi do przodu ;)

    > No wlasnie V-Rod to daleki jest od klasycznych V2 tej firmy.

    Ale v-rod bylby pogodzeniem milosci do marki i do dragsterow :)
    A sporciak pozwolilby mi przez dwa sezony posmakowac ducha prawdziwego
    HD :)

    > O fuck.

    za duzo, za malo? Facet bez zagladania w cenniki powiedzial, ze wydechy
    zaczynala sie od 1.8k, potem, 2k, 2.2 k i cos kolo tego. Tak wiec z
    wymiana 2.5k

    > Sprzedac poki jest cos wart.

    Tez juz dojrzalem do tego :)

    Dzieki za rady :)