  • Data: 2009-07-18 18:04:26
    Temat: Re: sportster 883 vs. 1200
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Laphroaig pisze:

    > Poki co to wpadl mi w rece Sportster 883. Praktycznie nowka

    No to ile ma kosztowac taka prawie nowka ? 30 tysiecy ? Bo za tyle to
    juz masz spokojnie Dyne na TwinCamie z rocznikow 00-04. Albo V-Roda z
    poczatkow produkcji. Wiec po co sie pchac w Sporciaka ktorego trzeba
    bedzie za rok sprzedac ze spora strata ? A te starsze duze Hd nie straca
    juz na wartosci. Najwiecej traca nowe i prawie nowe.

    > przedsoinek kolejnego kroku i wejscie w swiat HD.

    A za to zostaniesz zaraz przez wielu wyklety :)

    > Zrobilem jazde testowa customem 1200. Oto wrazenia i pytania do znawcow:
    > 1) dynamika - 1200 nie oszalamia a jak bedzie z 883? Jest duzo slabiej?

    Jest slabiej. Nie tak tragicznie jak w DS650 ale slabiej.

    > 2) tylne zawieszenie - bylo cholernie twarde. Czy to jest zawsze tak w
    > sportsterach i czy jest jakas sensowny zakres regulacji?

    Bo testowales customa. On ma obnizone zawieszenie.

    > 4) wydechy - mizerny dzwiek czy tylko mi sie tak wydawalo?

    Jesli to jakis swiezy rocznik to jest tragedia. Wymiana wydechow Cie
    czeka a to nie jest proste ze wzgledu na wtrysk i sondy lambda.

    > 5) Czy taka zamiana dragstar 650 --> sportster 883 ma szanse dostarczyc
    > nowych, ciekawych wrazen?

    Wszystko jest lepsze od DS650 :)

    --
    Kuczu