  • Data: 2014-05-24 16:58:38
    Temat: Re: speedgear fiata
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hpjx6i8ldf1r.1tdn2nopti17i$.dlg@40tude.net...

    > Nie powinna, rok produkcji od 2002 do 2002.

    Allegro mobilne mi na iPhone pokazało jakieś oferty 'promowane'
    gdzie był puncior z 1999 roku bez automatu, 2 drziowy za 4900zł.
    Klikając na pececie w pełnej wersji strony działa to dużo lepiej.

    > Po wstawieniu dodatkowych wymagan wychodzi nadal wyskakuje 8 sztuk
    > (+3 diesle) w cenie od 4950 do 8900. Wszystkie z manualem.
    > Wiec to absolutnie nie jest tak ze za automat trzeba obnizyc cene, bo
    > sie ludzie tego boja.
    > Tzn - moze i jest, ale z tego przykladu to nie wynika.

    Rozumiem.

    > No jak nie ? Filtry po lewej.
    > No i poniekad masz racje - z automatem to w ogole nie ma zadnego w tym
    > roczniku.
    > Widac ludzie sie boja. Moze jakby niemiec obnizyl cene ... :-)

    W ogóle w Polsce oferty starych aut z klimą i automatem są sporadyczne.
    Zwłaszcza takich mniejszych, chyba to się wiąże z ich słabymi silnikami.
    I często jak już jest to okazuje się, że jest to handlarz i ma np. Astrę II
    sprowadzoną z Niemiec właśnie...
    Widzę na Allegro teraz taka za niecałe 8000zł z 1998 roku :-)))))) Chore!

    > Po rozszerzeniu do lat 2000-2005 sie znajduje 7 z automatem i 700
    > manualnych.
    >
    > Dwa sa z rocznika 2001 - jeden z uszkodzona uszczelka, drugi za 7700
    > http://otomoto.pl/fiat-punto-ladny-fiacior-w-automac
    ie-C32993578.html

    > ten rocznik w 5d i z klima kosztuje u nas miedzy 4800 a 8900 - wiec
    > automat miesci sie w sredniej.
    > Czyli w Polsce wartosci nie podnosi :-)

    Myślę że auta starsze niż 10 lat z automatem i klimą w tej klasie co
    puncior to w polskich ofertach taka rzadkość że chyba są poniżej
    błędów statystycznych i wyciągać wniosków na tej podstawie nie warto.

    > Ogolnie tak, ale do wywozu powinny byc czerwone. Polak akurat ma w ...
    > lekcewazeniu co byc powinno :-)
    >
    > http://www.zolte-tablice.pl/ueberfuehrungskennzeiche
    n.html
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/zolte-tablice-zamet-
    trwa/8zy3s
    > http://kurzzeitkennzeichen.pl/zolte-tablice-rejestra
    cyjne-niemcy
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/zolte-tablice-w-hola
    ndii-niewazne/x5dk1

    Dzięki za linki - dokształcę się.
    A w rozmowie o opłatach zapomniałem chyba wymienić opłaty recyklingowej
    500zł. I z tym też jest fajnie, bo ma ją zapłacić wworzący auto do Polski a
    często
    przepychają tą opłatę na kupca co chce takie auto z Allegro z czerwonymi
    tablicami.