eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysmarowanie srubRe: smarowanie srub
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!peer02.a
    ms1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.
    nl!posting.tweaknews.nl!fx06.ams1.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: smarowanie srub
    References: <4683on578tve$.1vhkco8k8y1ux.dlg@40tude.net>
    <p82pjf$ucn$1@news.mixmin.net> <p83lbb$1mq$1@node2.news.atman.pl>
    <5aa5a810$0$1009$65785112@news.neostrada.pl>
    <p88het$eij$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <p89bf1$7ko$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <p8b0q9$q6k$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <p8b7ds$13l$2@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <p8bqo7$kn2$2@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <p8di57$aon$1@node1.news.atman.pl>
    <5aaa4d6d$0$997$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8dul6$mqh$2@node1.news.atman.pl>
    <5aaa892e$0$31357$65785112@news.neostrada.pl>
    <MVGqC.106110$QG4.73362@fx23.ams1>
    <1...@4...net>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <D7JqC.14989$iI7.6620@fx06.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Mar 2018 06:04:19 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Fri, 16 Mar 2018 06:04:19 GMT
    X-Received-Body-CRC: 2832451286
    X-Received-Bytes: 2348
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626667
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-03-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Fri, 16 Mar 2018 03:33:00 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    >> On 2018-03-15, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>> Ja tam jak rozkrecalem to nie widzialem zadnych.
    >>> A Kogutek widzial, ale tylko w silniku Warszawy, w nowszych nie ma.
    >>
    >> A nie sprowadza sie to czasem do tego, że te śruby przy silniku są
    >> zwykle "normalne" z płaskim kołnierzem, a przy kołach ze stożkowym?
    >
    > Akurat ten stozek to zabezpieczenie. Na zasadzie klina - wieksza sila
    > tarcia. Ale sam gwint jest stozkowy.

    Ta sila zalezy od docisku i od powierzchni, więc bez policzenia trudno
    wyrokować. Jeśli jest faktycznie wieksza, niż dla srub w silniku, to
    jest to odpowiedź na pytanie czemu tu nie a tam tak.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: