eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysmarowanie srubRe: smarowanie srub
  • Data: 2018-03-16 06:59:57
    Temat: Re: smarowanie srub
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 15 Mar 2018 13:01:30 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Dobrze ze sprawdziles i wybiles oczy tym co im sie wydawalo za wiedza. To ze sruby
    sie nie grzeja wynika z czegos innego. Sruby sa wkrecane poprzez tarcze w piasty. W
    piastach sa lozyska. Lozyska sa zrobione z czegos zajebiscie twardego bo zostalo
    zahartowane i delikatego uszczelnienia. W srodku lozyska jest smar. Gdyby lozyska sie
    za bardzo rozgrzly to stal z jakiej sa zrobione zaczela by sie odpuszczac i by
    stracila na twardosci. Do odpuszczania nie potrzeba 300 stopni. Czesto 100 stopni
    wystarczy. Przy 150 degradowal by sie smar i gumowe elementy uszczelniajace. Do tego
    stal lozyska miala by mniejsza twardosc i odpornosc na scieranie. Lozyska w kolach
    wytrzymuja minimum sto tysiecy kilometrow. Czyli temperatury mogacej zdegradowac smar
    tam nie ma. To jak tam nie ma temperatury degradujacej smar w lozysku to nie ma
    temperatury mogaca spiec smar w gwincie sruby mocujacej felge.


    Sprawdzic czy nie francuz.

    W normalnej jezdzie nie ma, bo hamulce lekko cieple, ale spytaj
    Tomka-rajdowca.

    Albo przejedz kawalek na zaciagnietym recznym, az Ci sie plyn
    hamulcowy zagotuje.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: