eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik krokowy jako wskazówkaRe: silnik krokowy jako wskazówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: silnik krokowy jako wskazówka
    Date: Tue, 10 Nov 2009 11:50:23 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 31
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <7...@m...uni-berlin.de>
    <v...@4...com>
    <9...@u...googlegroups.com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <3...@u...googlegroups.com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <n...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <9...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <f...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <hdb2od$138e$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-32-229.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1257853823 28904 87.205.32.229 (10 Nov 2009 11:50:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Nov 2009 11:50:23 +0000 (UTC)
    X-User: zzxxccvv
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:575265
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Karolek napisał:

    >>> No to po co jest czujnik polozenia kola zamachowego i czujnik w wlaku
    >>> rozrzadu ?
    >>
    >> A tak jest? Bo ja zrozumiałem, że chodzi o dwa czujniki przy kole
    >> zamachowym. Nadal nie sądzę, żeby dwa różne układy pracowały na raz.
    >> Raczej to jest jak z oczami u kreta -- do końca się jeszcze nie
    >> uwsteczniły. Może robot składający silniki zamontował oba systemy,
    >> bo zapomnieli go przeprogramować?
    >
    > Oczywiscie, ze sa dwa czujniki.
    > Chocby glupie seicento ma czujnik na wale i na walku rozrzadu.

    A co się dzieje w sytuacji, gdy jako pierwszy awarii ulegnie czujnik
    na kole zamachowym?

    > W silnikach diesla podobnie.

    Podobnnie jest z aparatem zapłonowym?

    > Takie 3.0d BMW ma czunik na kole i na walku, jak padnie ten na walku to
    > silnik pracuje, ale jakby w trybie awaryjnym i nie osiaga pelnej mocy.

    Znowu moge tylko zgadywać. Różnice pomiędzy wałem głównym i wałkiem
    rozrządu mogą świadczyć o obciążeniu silnika. Rozsądne mi się wydaje,
    że jeśli braknie tych informacji, należy nakazać układowi wtrysku
    obniżenie mocy.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: