-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: silnik krokowy jako wskazówka
Date: Tue, 10 Nov 2009 11:50:23 +0000 (UTC)
Organization: : : :
Lines: 31
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
References: <7...@m...uni-berlin.de>
<v...@4...com>
<9...@u...googlegroups.com>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<3...@u...googlegroups.com>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<n...@4...com>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<9...@4...com>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<f...@4...com>
<s...@f...lasek.waw.pl> <hdb2od$138e$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-32-229.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1257853823 28904 87.205.32.229 (10 Nov 2009 11:50:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Nov 2009 11:50:23 +0000 (UTC)
X-User: zzxxccvv
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:575265
[ ukryj nagłówki ]Pan Karolek napisał:
>>> No to po co jest czujnik polozenia kola zamachowego i czujnik w wlaku
>>> rozrzadu ?
>>
>> A tak jest? Bo ja zrozumiałem, że chodzi o dwa czujniki przy kole
>> zamachowym. Nadal nie sądzę, żeby dwa różne układy pracowały na raz.
>> Raczej to jest jak z oczami u kreta -- do końca się jeszcze nie
>> uwsteczniły. Może robot składający silniki zamontował oba systemy,
>> bo zapomnieli go przeprogramować?
>
> Oczywiscie, ze sa dwa czujniki.
> Chocby glupie seicento ma czujnik na wale i na walku rozrzadu.
A co się dzieje w sytuacji, gdy jako pierwszy awarii ulegnie czujnik
na kole zamachowym?
> W silnikach diesla podobnie.
Podobnnie jest z aparatem zapłonowym?
> Takie 3.0d BMW ma czunik na kole i na walku, jak padnie ten na walku to
> silnik pracuje, ale jakby w trybie awaryjnym i nie osiaga pelnej mocy.
Znowu moge tylko zgadywać. Różnice pomiędzy wałem głównym i wałkiem
rozrządu mogą świadczyć o obciążeniu silnika. Rozsądne mi się wydaje,
że jeśli braknie tych informacji, należy nakazać układowi wtrysku
obniżenie mocy.
--
Jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 11.11.09 18:02 Karolek
- 11.11.09 18:58 Jarosław Sokołowski
- 11.11.09 19:43 Karolek
- 11.11.09 20:35 Jarosław Sokołowski
- 11.11.09 20:58 Karolek
- 11.11.09 21:08 Jarosław Sokołowski
- 11.11.09 21:02 Czarek
- 11.11.09 21:15 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz