  • Data: 2011-06-24 23:25:10
    Temat: Re: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J"

    > Oczywiście masz rację. Niemniej jednak organizm, bądź co bądź
    > elitarnego, żołnierza jest cokolwiek bardziej odporny fizycznie od
    > przeciętnego Kowalskiego.

    Jest przygotowany i bardziej odporny na przeciążenia z którymi ma do
    czynienia na codzień, nie sądzisz chyba, że są poddawani testom
    zderzeniowym :) w obronie Twojego zdania napiszę jednak, że oglądałem
    ostatnio program "w klatce czasu" albo jakoś podobnie i nagrywali
    zderzenia samochodów przy prędkości ok 60 km/h z użyciem _żywego_
    kierowcy nie manekina. Facet zawodowo od kilkunastu lat rozbija
    samochody będąc testerem, na tych supreszybkich kamerach świetnie było
    widać, że jest świetnie przygotowany do zderzenia - rozbili trzy auta i
    w ani jednym przypadku nawet nie zbliżył głowy do wystrzeliwujących
    poduszek powietrznych, nauczył się po prostu jak się zachowywać w chwili
    uderzenia.