-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Alexy" <a...@o...com.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
Date: Fri, 24 Jun 2011 16:31:53 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Message-ID: <iu274u$hkf$1@news.onet.pl>
References: <iu0c0d$g2c$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
<iu1gds$7cu$1@news.onet.pl> <4e044a7f$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
<iu20rm$kot$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-72-1-9.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1308925918 18063 89.72.1.9 (24 Jun 2011 14:31:58 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jun 2011 14:31:58 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378880
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:iu20rm$kot$1@news.onet.pl...
>> To są dwie różne rzeczy.
>> Pilot poddawany jest przeciążeniom przez długi czas, co powoduje problemy
>> krążeniowe.
>> Natomiast podczas wypadku przeciążenie działa przez bardzo krótki czas,
>> problemy krążeniowe nie są tu istotne, jedynie wytrzymałość mechaniczna
>> ciała i sposób przyłożenia siły.
>
> Oczywiście masz rację. Niemniej jednak organizm, bądź co bądź elitarnego,
> żołnierza jest cokolwiek bardziej odporny fizycznie od przeciętnego
> Kowalskiego. Dlatego porównywanie odporności na przeciążenia organizmu
> pilota i zwykłego kierowcy to lekkie nadużycie :-).
Bo zapewne taki elitarny żołnierz wykonany jest z tytanu i kobaltu, a
odżywia się diamentami popijanymi kwasem solnym ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.11 19:37 ToMasz
- 24.06.11 20:40 pm
- 24.06.11 20:41 Hinek
- 24.06.11 20:52 RoMan Mandziejewicz
- 24.06.11 21:08 pm
- 24.06.11 21:09 pm
- 24.06.11 22:15 Hinek
- 24.06.11 22:40 J.F.
- 24.06.11 22:58 Michał
- 24.06.11 23:03 Michał
- 24.06.11 23:20 Michał
- 24.06.11 23:25 Przemysław Czaja
- 24.06.11 23:58 BQB
- 25.06.11 00:59 Jaroslaw Berezowski
- 25.06.11 08:53 pm
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=