  • Data: 2021-01-07 22:11:04
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 20:35:44 +0100, Shrek napisał(a):

    > Żadene 10A, żadne 3x6A. Liczyliśmy - wystarcza po 1 kW ma łba. 6A to i
    > tak za dużo:P

    Ja bym tam zaryzykowal troche wiecej, wszak nie wszyscy beda ladowac
    na maksa.

    Ale masz racje - 6A, albo jakies sprytne zabezpieczenia ...

    > Bo ja wiem czy nie na długo. Skoro przybywa dostępnej ropy "od zawsze",
    > to znaczy, że każda poprzednia prognoza natemat jej końca się nie
    > sprawdziła. Czemu ta miałby być prawdziwa - BTW - na ile teraz mamy?

    Nie wiem - ale nieograniczonych zasobow na pewno nie ma, miliony lat
    produkcji wypalamy w setke, a jeszcze masz ten "oil peak".

    > Baaa. Coś mi się obiło, że część farmacji na ropie stoi.

    Ich ilosci to sobie jakos poradza.

    > No podobno...Inaczej to w ogóle by bez sensu było.

    Nie wiem czy ktos to liczy - cena uwzglednia, a przeciez bez doplaty
    bylo drogo ..

    > Będzie jak z ropą - znajdą więcej.

    Owszem, ale to dosc rzadki mineral.

    > No przecież piszę, że aż za dużo energii ze słonca dostajemy;)

    I sprawdzone sposoby uzycia mamy - owies, konie :-)

    J.