  • Data: 2021-01-08 01:26:34
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 22:14:23 +0100, Shrek napisał(a):

    > No to będzie o wiele drożej...

    Ten system i tak bedzie dosc drogi, a jednej stycznik nie kosztuje
    znow az tak duzo.

    > Zaraz po wspólnym złączu:P Przypominam, ze UE nie poradziła sobie z
    > ładowarkami... do telefonów:P

    > A co to ma wspólnego z tematem?

    Rzad/KE moze miec w d4 literach, czy to drogo, czy tanio, czy sie da,
    czy sie nie da - zrobi przepis i bedzie obowiazywal :-)

    > No właśnie nie bardzo chcą. A nawet jak ktoś gdzieś chce, to musi chcieć
    > 50%+.

    Ale na poczatek to mieszkaniec niewiele chce, wiec moze reszta pozwoli
    ..

    > JF. Liczyliśmy - kj - współczynnik jednoczesności. Na jedno mieszkanie
    > zakładając, że wszyscy na raz możesz pociągnąć 1kW z kawałkiem.

    No wiem, tylko ciagle sie zastanawiam skad norma wiedziala, ile osob
    zechce naraz obiad gotowac :-)

    A norma ... zauwaz, ze czasow, gdy kuchnie elektryczne mogly byc malo
    popularne i zmywarki tez.

    J.