  • Data: 2021-01-08 13:13:08
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Jan 2021 12:37:12 +0100, Shrek napisał(a):

    > A czemu innych mają obchodzić twoje pseudoproblemy. Masz gniazdko 1kW -
    > jak chcesz jeździć więcej niż 30km dziennie to sobie kup spalinkę albo
    > zbuduj sobie dom.

    W domu przeciez tez wspolczynniki - tzn poza domem.
    Jak wsyscy sasiedzi sie zelektryfikuja, to zostaniecie bez pradu :-)

    Tyle, ze przylacze zazwyczaj mocniejsze, to moze sie 3kW
    wygospodaruje.

    Ciekawe co na to energetyka - mam przylacze np 25kW, zasilanie pada
    przy poborze 20kW ... podniosa moc trafa rejonowego, czy przysla
    pismo, abym bral zgodnie z norma ? :-)

    Ale przeciez nie tak od razu podniosa, wiec awarie beda czeste ...
    przez rok ?

    > Odcinek 461. Uprzejmie infromujemy, że prąd nie bierze się z gniazdka a
    > z elektrowni. Elektrownie mają określoną moc.

    To na koncu.
    Ciekawe natomiast co bedzie na poczatku.

    Wykopki co miesiac, aby kolejny kabelek doprowadzic ?
    Odroczenie o rok/dwa az sie wnioskow uzbiera ?
    a potem ... transformator na takim osiedlu to w pomieszczeniu
    wlasnosci osiedla, czy energetyki?

    Bo jak sie okaze ze nie mozemy powiekszyc transformatora bo brak
    miejsca, nie mozemy powiekszyc budynku bo nie nasz, nie mozemy znalezc
    miejsca w okolicy na nowy budynek, musimy was wywlaszczyc z trawnika
    lub trzech miejsc parkingowych zewnetrznych ... to juz nie bedzie w
    trybie "bezinwestycyjnie" :-)

    J.