  • Data: 2021-01-08 07:17:01
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2021 o 01:26, J.F. pisze:

    > Ten system i tak bedzie dosc drogi, a jednej stycznik nie kosztuje
    > znow az tak duzo.

    W sumie racja - myślełm o tym, żeby rozliczenie zrobić po stronie
    samochodów, albo liczniki koło gniazd, żeby na kablach zaoszczędzić.

    Ale przypadkowo dotknąłeś istotnego problemu - taki system będzie drogi
    i na dodatek trzeba go będzie konserwować. A miało być bez inwestycji.
    Kto za niego zapłaci?

    > Rzad/KE moze miec w d4 literach, czy to drogo, czy tanio, czy sie da,
    > czy sie nie da - zrobi przepis i bedzie obowiazywal :-)

    No nie do końca - ktoś za to musi jeszcze zapłacić.

    > Ale na poczatek to mieszkaniec niewiele chce, wiec moze reszta pozwoli
    > ..

    I tu wracamy do punktu wyjścia. Elektryki funkcjonują jako tako, bo ich
    prawie nie ma;)

    > No wiem, tylko ciagle sie zastanawiam skad norma wiedziala, ile osob
    > zechce naraz obiad gotowac :-)

    Z doświadczenia.

    > A norma ... zauwaz, ze czasow, gdy kuchnie elektryczne mogly byc malo
    > popularne i zmywarki tez.

    Norma ma trzy kategorie mieszkań. Z kuchnią elektryczną, bez kuchni, i z
    podgrzewaczem elektrycznym. 1kW to w tym z kuchnią ale bez podgrzewacza
    - czyli "zwykłym".

    --
    Shrek