eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyrzecznik policji w TV › Re: rzecznik policji w TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rzecznik policji w TV
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <lsa4oe$7d8$1@pippin.nask.net.pl> <lsabdi$3je$1@usenet.news.interia.pl>
    <s...@m...org> <lsad4i$7a5$1@usenet.news.interia.pl>
    <d...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <i24aa0van6w7$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <qbv56xtvgs85$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1mb7rdbewl1pl$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Date: 18 Aug 2014 08:59:41 GMT
    Lines: 59
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.20.102.tesatnet.pl
    X-Trace: 1408352381 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2161 79.173.20.102:54718
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4043
    X-Received-Body-CRC: 1440207804
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2541827
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    >>> No, muszę. Nie będę się z tak błachego powodu przesiadał na rower.
    >> No trudno. Czyli konstatacja jest taka, ze czasami sa takie wyjątkowe
    >> sytuacje jak łożysko i wtedy trudno sie czepiac a tak poza tym, w
    >> normalnej jezdzie to głupota.
    >> Moge sie zgodzic.
    >
    > Dobrze, to inaczej. Ty jeździsz 95 bo już Cię tirolot nie dogoni, masz
    > zadowalające spalanie, etc. i uznajesz to za optymalną prędkość.
    > kawalinopodobny będzie twoje zachowanie nazywał głupim, a może nawet
    > nazwie Cię wprost idiotą -- bo możesz 140 (w porywach nawet 150
    > licznikowe) a jedziesz 95.
    >
    Jestem w stanie z nim o tym porozmawiac "na argumenty".

    >> Nie. To ze koles ktory boi sie jechac 90 i jedzie 70 i jednoczesnie
    >> uwaza ze to jest bezpieczne to nic nie znaczy. Skoro brakuej mu
    >> umiejetnosci to skąd miałby wiedziec jak to jest bepziecznie.
    >> Bezpiecznie to bedzie płynnie, nie utrudniajac innym ruchu.
    >
    > Eh. Nie utrudnia ruchu, bo mogą go SWOBODNIE wyprzedzić drugim pasem.
    > :|

    Czasami mogą, casami nie mogą.
    Jak nie mogą to wtedy powinien przyspieszyc?
    >
    >> Naprawde jestes w stanie bronic tezy ze bezpieczniej na drodze jest
    >> wtedy jak jeden jedzie 70 a tiry co chwile go wyprzedzaja niz jakby
    >> wszyscy płynnie jechali +-90?
    >
    > Czemu 90 a nie 110?

    Bo tiry czyli spora cesc ruchu autostradowego jedzie 90.
    Jakby mieli kaganiec ustawiony na 110 albo na 70 to wtedy byśmy rozmawiali
    o innych liczbach.

    > Dla mnie "płynnie" (czyt. optymalnie) jest np.
    > 100-120, a tu się "głuptaki" co chwilę trafiają co jadą 95 i muszę ich
    > co chwilę wyprzedzać -- i na cholerę za tempomat dopłacałem (a
    > niestety do tego jest taki głupi, że się resetuje po dotknięciu
    > sprzęgła).
    >
    Ale płynnie to nie znaczy: ustalam sobie jakas predkosc i walic innych.
    Płynnie to jest własnie tak, jak wiekszosc.
    Jak tiry + wolniejsze auto pojada 90 to bedziesz miał lewy pas wolny lub
    przewaznie wolny dla swojej predkosci.

    > Nie widzisz w swoim myśleniu błędu pt. punkt widzenia zależy od punktu
    > siedzenia?
    >
    Oczywiscie ze zalezy.
    Ale ja rozmawiam o obiektywnym kompromisie. Czyli o sytuacji w ktorej jeden
    kierowca w jak najmniejszym stopniu przeszkadza innym samemu poruszajac sie
    tak jak uwaza za stosowne dostosowujac jednak w jakims niewielkim stopniu
    swoja predkosc do ruchu innych wymuszajac w ten sposób płynnosc ruchu.
    Przyspieszenie o 10-20 daje moim zdaniem duza korzysc nie powodujac
    jednoczescie jakiegos nadmiernego kłopotu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: